Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Coñecemento da estrutura do ecosistema comunicativo na sociedade dixital, así como dos usos, comportamentos e códigos dos distintos suxeitos que o conforman. |
|
C2 |
Capacidade de optimizar a selección e aplicación de ferramentas TIC no ámbito académico e profesional.
|
|
C3 |
Capacidade para integrar a dirección de comunicación dixital dentro da estratexia de comunicación global dunha organización. |
|
C4 |
Capacidade para identificar e definir públicos, obxectivos e mensaxes da comunicación institucional no contexto dixital. |
|
C5 |
Habilidade para deseñar e implantar un plan de comunicación dixital e desenvolver campañas de comunicación en redes sociais e medios dixitais. |
|
C6 |
Habilidade para deseñar a estratexia de contidos de acordo cos obxectivos de comunicación fixados e de desenvolvelos dentro das liñas estratéxicas da organización. |
|
C7 |
Coñecemento das principais fontes, métricas e ferramentas para medir a eficacia en redes sociais e comunicación dixital. |
|
C8 |
Capacidade de interpretación e análise de métricas sociais. |
|
C9 |
Capacidade para avaliar a eficacia e retorno das accións en medios dixitais e redes sociais. |
|
C10 |
Capacidade para seleccionar e contratar canles de difusión de campañas de comunicación en medios dixitais e sociais. |
|
C11 |
Capacidade para implementar, adaptar e manter os sistemas de xestión de contidos (CMS) de referencia. |
|
C12 |
Capacidade para redactar contidos de marca para blogues, webs e redes sociais dentro da estratexia de comunicación dixital dunha organización. |
|
C13 |
Coñecemento das técnicas e usos da redacción e maquetación de contidos para internet. |
|
C14 |
Coñecemento dos elementos técnicos, legais, narrativos e artísticos para a creación e publicación de fotografías, gráficos, vídeo, audio e animación na internet e redes sociais. |
|
C15 |
Coñecemento sobre as ferramentas e dispositivos de fotografía, gravación de vídeo e audio, edición e distribución, optimizadas para internet e redes sociais. |
|
C16 |
Capacidade para rexistrar, editar e distribuír fotografía, vídeo e audio de acordo con estándares optimizados para internet e as distintas redes sociais. |
|
C17 |
Coñecemento sobre as ferramentas de deseño gráfico e visualización de datos optimizados para internet e redes sociais. |
|
C18 |
Capacidade para elaborar deseños e infografías optimizadas para cada canle de comunicación dixital. |
|
C19 |
Coñecemento dos contextos e procesos do emprendemento empresarial. |
|
C20 |
Capacidade para elaborar un plan de negocio. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
|
D2 |
Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega |
|
D3 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos |
|
D4 |
Habilidade para a xestión da marca persoal e a propia reputación dixital. |
|
D5 |
Habilidade para a integración e aplicación de coñecementos nun proxecto de comunicación dixital. |