Resultados de aprendizaxe de coñecemento e comprensión
R1 Coñecemento e comprensión dos principios científicos e matemáticos que subxacen á súa rama de enxeñaría .
R2 Unha comprensión sistemática dos conceptos e aspectos crave dá súa rama de enxeñaría .
R3 Un coñecemento adecuado da súa rama de enxeñaría que inclúa algún coñecemento á vangarda do seu eido.
R4 Conciencia do contexto multidisciplinar da enxeñaría .
Resultados de aprendizaxe de Análise en enxeñaría.
R5 A capacidade e de aplicar ou seu coñecemento e comprensión para identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría utilizando métodos establecidos.
R6 A capacidade e de aplicar o seu coñecemento e comprensión á análise da enxeñaría de produtos, procesos e métodos.
R7 A capacidade e de elixir e aplicar métodos analíticos e de modelización relevantes.
Resultados de aprendizaxe de Proxectos de Enxeñaría.
R8 A capacidade de aplicar os seus coñecementos para desenvolver e levar a cabo proxectos que cumpran uns requisitos específicos.
R9 Comprensión dos diferentes métodos e a capacidade para utilizalos.
Resultados de aprendizaxe de Investigación e Innovación
R10 A capacidade de realizar procuras bibliográficas, utilizar bases de datos e outras fontes de información.
R11 A capacidade de deseñar e realizar experimentos, interpretar os datos e sacar conclusións.
R12 Competencias técnicas e de laboratorio.
Resultados de aprendizaxe de Aplicación Práctica da Enxeñaría
R13 A capacidade de seleccionar e utilizar equipos, ferramentas e métodos adecuados.
R14 A capacidade de combinar a teoría e a práctica para resolver problemas de enxeñaría .
R15 A comprensión de métodos e técnicas aplicables e as súas limitacións
R16 Conciencia de todas as implicacións da aplicación práctica da enxeñaría.
Resultados de aprendizaxe de Competencias Transversais
R20 Demostrar conciencia das prácticas empresariais e de xestión de proxectos , así como a xestión e o control de riscos , e entender as súas limitacións.
R21 Recoñecer a necesidade e ter a capacidade para desenvolver voluntariamente a aprendizaxe continua.
|
|
|
C30 C31
|
|