Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes posúan e comprendan coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinal no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A2 |
Que los estudiantes sepan aplicar conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio |
B8 |
CG-08: Capacidade para identificar os diferentes elementos: recursos naturais renovables susceptibles de protección, conservación e aproveitamento. |
B9 |
CG-09: Capacidade para analizar a estrutura e función ecolóxica dos sistemas e recursos forestais, incluíndo as paisaxes. |
B31 |
CG-31: Capacidade para aplicar as técnicas de ordenación forestal e planificación do territorio, así como os criterios e indicadores da xestión forestal sostible no marco dos procedementos de certificación forestal. |
C25 |
CE-25: Capacidade para coñecer, comprender e utilizar os principios de: lexislación e certificación forestal; socioloxía e política forestal. |
D1 |
CBI 1: Capacidade de análise e síntese. |
D2 |
CBI 2: Capacidade de organización e planificación. |
D11 |
CBP 4: Habilidades de razoamento crítico. |
D14 |
CBS 2: Adaptación a novas situacións. |
D15 |
CBS 3: Creatividade. |
D20 |
CBS 8: Sensibilidade cara a temas ambientais. |