Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
 Materias
  Expresión musical e novas tecnoloxías. Estratexias didácticas
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Obradoiro Modo formativo orientado á aplicación da aprendizaxe na que se poden combinar varias metodoloxías / probas (exposicións, simulacións, debates, resolución de problemas, prácticas guiadas, etc.) a través do cal os alumnos desenvolven tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico , co apoio e supervisión do profesorado. 25 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B4
C1
C3
C7
C9
C11
D1
D4
Prácticas con apoio das TIC Metodoloxía que permite aos alumnos aprender de forma eficaz, a través de actividades prácticas (demostracións, simulacións, etc.) da teoría dun campo de coñecemento, a través do uso de tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canle para o tratamento da información e aplicación práctica do coñecemento, facilitando a aprendizaxe eo desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. 35 A2
B1
B3
B6
B8
C3
C7
C9
C11
C17
D3
D6
D10
Traballo Elaboración dun traballo proposto polo profesor ou profesora e que versará sobre os contidos da materia. 40 A1
A3
A5
B1
B7
B8
C1
C3
C7
C9
C11
C17
D1
D2
D3
D6
D10
D11
D13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumnado que non asista ás clases ou que non acade a asistencia mínima para ser avaliado como alumnado presencial, deberá poñerse en contacto co profesorado da materia, o cal lle indicará as tarefas que debe realizar para superar a mesma. Estas tarefas consistirán fundamentalmente en entregar os traballos e prácticas non realizadas ademais doutros que amosen o acadamento das competencias asociadas aos contidos da materia. 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000