Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
 Materias
  Metodoloxía de investigación educativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Proba na que un alumno/a debe analizar un feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos,
diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución.
10 A2
B6
B8
C5
C6
C14
D1
D3
Resolución de problemas Proba na que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións establecido/as polo profesor. 20 A1
A2
B1
C5
C6
C11
C14
D1
D3
Debate Charla aberta entre un grupo de estudantes. Pode centrarse nun tema dos contidos da materia, na análise dun caso, no resultado dun proxecto, exercicio ou problema desenvolvido previamente nunha sesión maxistral... 10 A4
B1
B6
B8
C11
C15
C18
D1
D8
Metodoloxías baseadas en investigación Exposición por parte do alumnado ante o/a docente e/ou un grupo de estudantes dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto... Pódese levar a cabo de maneira
individual ou en grupo.
50 A1
A2
A4
B1
B6
B8
C5
C6
C11
C14
C15
C18
D1
D3
D8
D9
D10
Lección maxistral Exposición por parte do profesor/a dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio que o/a estudante ten que desenvolver. 10 A1
B6
B8
C5
C6
C14
C15
C18
D1
D9
D10
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumnado que non poida cursar a materia para seguir a avaliación continua  (unha vez xustificada)  terá que poñerse en contacto co profesotado da mesma co fin de adaptar o seu desenvolvemento

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000