Guia docente 2020_21
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
 Materias
  Metodoloxía de investigación educativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Proba na que un alumno/a debe analizar un feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos,
diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución.
10 B8
C5
C15
D1
D2
D3
D4
D6
D7
D11
D12
D13
Resolución de problemas Proba na que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións establecido/as polo profesor. 20 A2
A3
B4
B8
C5
C6
C14
D1
D2
D3
D4
D6
D7
D11
D12
D13
Debate Charla aberta entre un grupo de estudantes. Pode centrarse nun tema dos contidos da materia, na análise dun caso, no resultado dun proxecto, exercicio ou problema desenvolvido previamente nunha sesión maxistral... 10 A4
B1
D1
D2
D3
D4
D6
D7
D11
D12
D13
Metodoloxías baseadas en investigación Exposición por parte do alumnado ante o/a docente e/ou un grupo de estudantes dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto... Pódese levar a cabo de maneira
individual ou en grupo.
50
Lección maxistral Exposición por parte do profesor/a dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio que o/a estudante ten que desenvolver. 10 A1
B8
C5
C6
C14
D1
D2
D3
D4
D6
D7
D11
D12
D13
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumnado que non poida cursar a materia para seguir a avaliación continua  (unha vez xustificada)  terá que poñerse en contacto co profesotado da mesma co fin de adaptar o seu desenvolvemento

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000