Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro I: Francés
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e se tratan asuntos cotiáns dos ámbitos persoal e educativo.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B7
B13
2. Comprender a idea principal de fimes e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B6
B7
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B6
B7
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B6
B7
5. Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa a onde se fala esa lingua.
Saber estar / ser
B3
B4
B6
B7
B12
B16
B19
6. Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo: familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais).
Saber estar / ser
B3
B4
B6
B11
7. Poder tratar oralmente en francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
B3
B4
B6
8. Saber construír frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B13
B17
9. Poder explicar e xustificar brevemente opinións e proxectos.
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B4
B6
B13
B17
10. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou filme, e poder describir reaccións.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B13
11. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben estruturados sobre temas que son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións.
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B4
B6
B11
B17
12. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo. Favorecer a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe co fin de innovar e mellorar o labor docente e as prácticas de aula.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A11
B1
B9
B15
13. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a propia formación cultural e lingüística.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A11
B4
B15
B19
14. Desenvolver certas actitudes afectivas desexábeis nun docente de lingua estranxeira como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da lingua estranxeira como medio de comunicación cultural e non simplemente como unha materia máis.
Saber estar / ser
B4
B12
B14
B19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000