Guia docente 2023_24
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Proxectos de deseño
   Contidos
Tema Subtema
IDENTIDADE CORPORATIVA 1. Introdución histórica: Orixe e evolución da Imaxe corporativa. O século *XX. 2. Compoñentes da Identidade Corporativa. A marca. 2.1. Os signos verbais e gráficos que distinguen a marca, que actúan como aval do resto da comunicación da empresa e/ou do produto ou servizo. 2.2. O conxunto de recursos de comunicación comercial que se relacionan coa marca e, moi especialmente, as estratexias psicolóxicas de percepción visual para a comunicación publicitaria. 3. A imaxe corporativa: Os signos verbais e gráficos 3.1. Signos verbais: O nome adoptado: Elemento que pode ser escrito ou pronunciado e que constitúe o primeiro dato do deseño visual da marca. 3.2. Signos gráficos: 3.2.1. O símbolo ou *imagotipo, 3.2.2. O logotipo 3.2.3. A cor corporativa 3.2.4. A *tipografía corporativa 4. Proceso de deseño dunha imaxe corporativa 4.1. Realización do *Briefing: Estudo previo 4.2. Deseño da identidade corporativa 4.2.1. Deseño dos signos gráficos da identidade corporativa 4.2.2. Aplicación da imaxe corporativa a diferentes produtos. ou Cartóns ou Sobres ou Cartas Outras aplicacións (CD) 4.3. Elaboración do manual de normas de usos e aplicación da identidade visual corporativa 5. Redeseño dunha imaxe corporativa. Procesos de adecuación e actualización de imaxes corporativas 6. Ferramentas de traballo en Deseño gráfico 7. Presentación dos traballos. Como presentar traballos de deseño gráfico ao cliente, como entregar os arquivos para a imprenta, como elaborar orzamentos de traballos de deseño, etc.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000