Guia docente 2023_24
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da arte
   Recomendacións


 
Outros comentarios
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA *ARAGONES., *J.*I. e *AMÉRIGO, M. (2000). Psicoloxía ambiental. Madrid: Pirámide. *ARNHEIM, *R. (1995). Arte e percepción visual. Madrid: Alianza. *ARNHEIM, *R. (1995). Cara a unha psicoloxía da arte. Arte e *entropía. Madrid: Alianza. BALLESTEROS, S. (2000). Psicoloxía xeral: un enfoque cognitivo para o século *XXI. Madrid: *Universitas. BALLESTEROS, S. e GARCÍA, *B. (1995). Procesos psicolóxicos básicos. Madrid: *Universitas. *BEST, *J.*B. (2001). Psicoloxía cognitiva. Madrid: *Paraninfo. *COHEN, D. e *MACKEITH, S.A. (1993). O desenvolvemento da imaxinación. Barcelona: *Paidós. LÓPEZ-*OTÍN, *C. (2019). A vida en catro letras. Barcelona: *Paidós. *GARDNER, *H. (1997). Arte mente e cerebro. Barcelona: *Paidós. *GOMBRICH, E. *H. (1993). A imaxe e o ollo. Madrid: Alianza Forma. *GOMBRICH, E. *H., *HOCHBERG, *J., e BLACK, M. (1993). Arte, percepción e realidade. Barcelona: *Paidós. *GOMBRICH, E. *H. (1998). *Meditaciones sobre un cabalo de xoguete e outros ensaios sobre a teoría da arte. Madrid: Debate. JOHNSON-*LAIRD, *Ph.*N. (2000). O computador e a mente. Barcelona: *Paidós. LÁZARO, *V. (2000). A representación mental do espazo ao longo da vida. Zaragoza: *Egido.*RATEY, *J. *J. (2003). O cerebro: manual de instrucións. Barcelona: *Debolsillo. *SCHACTER, D. *L. (1999). En busca da memoria: o cerebro, a mente e o pasado. Barcelona: Edicións Grupo Zeta. *SOLOMON, M. *R. (1997).Comportamento do consumidor. México: *Prentice Hall *VIGOUROUX, *R. (1996). A fábrica do belo. Barcelona: Prensa Ibérica. LECTURAS PERCEPCIÓN - *Crary, *J. (2008). Suspensións da percepción. Atención, espectáculo e cultura moderna. Madrid: *AKAL. - *Heller, E. (2004). Psicoloxía da cor. Barcelona: Editorial Gustavo *Gili. - *Gombrich, E. *H.; *Hochberg, *J., e Black, M. (1993). Arte, percepción e realidade. Barcelona: *Paidós. - *Sacks, Ou. Un antropólogo en *marte. - *Sacks, Ou. O home que confundiu á súa muller cun chapeu. - *Sacks, Ou. A illa dos cegos á cor. - *Sacks, Ou. Cunha soa perna. MEMORIA - *Schacter, D. *L. (2003). O sete pecados da memoria. Barcelona: Ariel (capítulos *do 1 ao 4, *pp. 23-140). - *Schacter, D. *L. (2003). O sete pecados da memoria. Barcelona: Ariel (capítulos do 4 ao 8, *pp. 141-253). *COGNICIÓN E CREATIVIDADE - *Sternberg, *R. *J. e *Lubart, *T. *I. (1997). A creatividade nunha cultura conformista. Barcelona: *Paidós (capítulos do 1 ao 5, *pp. 17-162). - *Sternberg, *R. *J. e *Lubart, *T. *I. (1997). A creatividade nunha cultura conformista. Barcelona: *Paidós (capítulos do 6 ao 11, *pp. 163-308). - *Gardner, *H. (1999). Mentes extraordinarias. Barcelona: *Kairós. - *Weisberg, *R. *W. (1989). A creatividade o xenio e outros mitos. Barcelona: Labor. -García Delgado-Segues, *C. (2022). O eu creativo. Arpa. -Montero, *R.*w. (2022). o perigo de estar corda. *Seix *Barral. -García-Delgado, *C. (2022). O eu creativo. Arpa. INDIVIDUO E SOCIEDADE - *Ariely, D. (2008). As trampas do desexo. Barcelona: Ariel. - López-*Oín, *C. (2019). A vida en catro letras. Claves para *enterder a diversidade a enfermidade e a felicidade. Barcelona: Planeta. -Torres, E., Conde, E. e Ruiz, *C. (2002). Desenvolvemento humano na sociedade audiovisual. Madrid: Alianza. (capítulos do 1 ao 5, *pp. 17-140). - Torres, E., Conde, E. e Ruiz, *C. (2002). Desenvolvemento humano na sociedade audiovisual. Madrid: Alianza. (Capítulos do 6 ao 10, *pp. 141-286). *Crary, *J. (2015). 24/7. O capitalismo ao asalto do soño. Barcelona: Planeta. RECOMENDACIÓNS PARA PREPARAR Os CONTIDOS DA MATERIA Para o tema *I recoméndase *LAHEY, *B.*B. (1999). Introdución á psicoloxía. Madrid: *McGaw-*Hill (capítulo 1, *pp. 1-17; capítulo 5, *pp. 214-260; capítulo 11, *pp. 507-515). Para o tema *II recoméndase ROCK, *I. (1985). A percepción. Barcelona: Labor (capítulo 1, *pp. 1-13). FERNÁNDEZ BALLESTEROS, *J. *L. (2000). Procesos básicos de psicoloxía xeral *I. Madrid: Sanz e Torres (Capítulo 25, *pp. 405-410). Para o tema *III recoméndase *GOLDSTEIN, E.*B. (1999). Sensación e percepción. Madrid: *Thomson (capítulo 6, *pp. 157-174). Para o tema *IV recoméndase *GOLDSTEIN, E.*B. (1999). Sensación e percepción. Madrid: *Thomson (capítulo 7, *pp. 177-213). Para o tema VIN recoméndase *GOLDSTEIN, E.*B. (1999). Sensación e percepción. Madrid: *Thomson (capítulo 8, *pp. 214-244). Para o tema VIN recoméndase CAMPOS, A. (1988). Manual de prácticas de psicoloxía básica. Barcelona: Grupo Editor Universitario (capítulo 5, *pp. 63-76); *SCHIFFMAN, *H. *R. (1981). A percepción sensorial. México: *Limusa (capítulo 17, *pp. 337-358). Para os temas *VII e *VIII recoméndase *LAHEY, *B.*B. (1999). Introdución á psicoloxía. Madrid: *McGraw-*Hill (capítulo 6, *páx. 261-302). Para os temas *IX recoméndase *FELDMAN, *R. S. (1998). Psicoloxía. México: *McGraw-*Hill (capítulo 7, *pp. 233-252); *COON, D. (1999). Psicoloxía. Madrid: *Thomson. (capítulo 11, *pp. 347-369). Para o tema *X recoméndase VEIGA DE M. (1984). Introdución á psicoloxía. Madrid: Alianza (punto 5.6, *pp. 247-259).
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000