Guia docente 2023_24
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da arte
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas de laboratorio Avaliación formativa continua Avaliación *sumativa: valórase a asistencia, a preparación-documentación, a claridade, a organización de contidos, o traballo en grupo e a actitude.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
1-O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema.
2-Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos.
3- O alumnado coñecerá distintos criterios de avaliación e aplicaraos a procesos de percepción e memoria.
4- Os alumnos/*as coñecerán probas para a creación de imaxes mentais.
5- O alumnado desenvolvesen a habilidade para dialogar e chegar a acordos en traballos en grupo.
20 B6
C22
C23
C26
C28
C29
C33
C34
Traballo tutelado Avaliación formativa continua Valórase a adecuación ás normas *preestablecidas pola profesora e a actitude. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico. 2- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística. 3- Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. 5 C26
C27
C29
C34
Prácticas con apoio das TIC (Repetida, non usar) Avaliación formativa e continua. Avaliación *sumativa: valórase a utilización de distintas ferramentas, a implicación, as argumentacións e reflexións, e a actitude. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria. 2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. 5 C22
C25
C27
C30
C33
Presentación Avaliación formativa e continua Avaliación *sumativa: valórase a claridade e a sinxeleza na exposición, a compostura e a actitude na exposición. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado será capaz de defender publicamente un traballo previamente elaborado de forma clara, con linguaxe e actitude correcta. 5 C23
C29
Exame de preguntas obxectivas Avaliación **sumativa e final: consistirá nunha proba obxectiva sobre os contidos que conforman a materia. A proba constará de 30 preguntas con catro alternativas, das que só unha é correcta. Esta avaliación **faráse no período de avaliación o final do *cuadrimestre, en horario de teoría. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado adquirirá coñecementos básicos dos procesos de percepción e memoria. 2- O alumnado adquirirá coñecementos básicos achega do proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos. 3- O alumnado será capaz de relacionar os procesos de percepción e memoria no proceso artístico. 4- Os alumnos/*as serán capaces de relacionar o proceso creativo, a imaxinaría mental e os mapas cognitivos na creación artística. 5- O alumnado será capaz de contemplar distintas posibilidades na resolución dun problema. 6Os alumnos/*as serán capaces de comprender e valorar distintos discursos. 40 C22
C25
C26
C27
C29
C30
C33
C34
C37
Cartafol/dossier Avaliación final do traballo tutelado: valórase a adecuación ás normas establecidas, a preparación, a claridade, os medios utilizados e o nivel de *profundización. RESULTADOS DE APRENDIZAXE 1- O alumnado é capaz de realizar un traballo escrito que implique un xuízo reflexivo, respectando os modos e formas academicamente establecidos. 5 C4
C27
C29
Autoavaliación 20 C22
C25
C26
C27
C29
C30
C33
C34
C37
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Farase unha proba tipo test ao final do cuadrimestre.
Na convocatoria de xullo só se poderá optar á proba de preguntas obxectivas, aínda que se terá en conta a puntuación alcanzada en distintas actividades durante o cuadrimestre. Datas de avaliacións extraordinarias publícanse na páxina web da facultade.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000