Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
 Materias
  Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas
   Contidos
Tema Subtema
MEDIDAS CURRICULARES E ORGANIZATIVAS NO ÁMBITO ESCOLAR CONCEPTUALIZACIÓN DA ATENCIÓN Á DIVERSIDADEESCOLARIZACIÓN DOS ALUMNOS CON NEE
MEDIDAS CURRICULARES NO ÁMBITO ESCOLAR
MEDIDAS ORGANIZATIVAS NO ÁMBITO ESCOLAR

A AVALIACIÓN PSICOPEDAGÓXICA TÉCNICAS E INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN PSICOPEDAGÓXICA
ELABORACIÓN DUN INFORME PSICOPEDAGÓXICO
O ALUMNADO CON TDAH O PROCESO ATENCIONAL. FACTORES DETERMINANTES. DÉFICITS DA ATENCIÓN
O TRASTORNO POR DÉFICIT DE ATENCIÓN CON HIPERACTIVIDADE. DIFICULTADES PERSOALES E ESCOLARES.
AVALIACIÓN E INSTRUMENTOS PARA O DIAGNÓSTICO DO TDAH
INTERVENCIÓN PARA A MELLORA DO PROCESO ATENCIONAL
ANÁLISE DE PROGRAMAS
O ESPECTRO AUTISTA CONCEPTO DE TRASTORNOS XENERALIZADOS DO DESENVOLVEMENTO
O TRASTORNO AUTISTA
O ESPECTRO AUTISTA
OUTROS TRASTORNOS XENERALIZADOS DO DESENVOLVEMENTO
MODELOS EXPLICATIVOS
DIAGNÓSTICO DO ESPECTRO AUTISTA
PROGRAMAS PSICOEDUCATIVOS EN ESTUDIANTES CON TGD
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000