Adquirir instrumentos conceptuais e metodolóxicos que faciliten a análise e reflexión sobre as prácticas profesionais relacionadas co tratamento da diversidade, en especial daquelas que posúen un alto grao de innovación .
Elaborar materiais específicos para traballar coa diversidade, valorando, na medida das posibilidades, a súa aplicación na práctica .
Coñecer a lexislación básica referida á diversidade nos contextos educativos e socio-educativos, analizando a súa implicación no exercicio profesional.
Identificar os servizos de apoio escolares e socio-comunitarios que poden ser de utilidade no ámbito da diversidade.
Relacionar os contidos do máster coa experiencia persoal e con situacións educativas reais.
Promover unha actitude positiva cara as ideas e as prácticas educativas innovadoras relacionadas coa diversidade.
Adquirir condutas de respecto e de axuda. Ser sensibles a todo tipo de diversidade.
Adquirir as habilidades básicas para o debate e a exposición de ideas fundamentadas.
Favorecer o traballo cooperativo, asumindo responsabilidades e aceptando a disparidade de opinións.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A5 A6 A7 A13
|
B3 B5
|
Delimitar o ámbito de actuación da educación compensatoria e os recursos comunitarios dispoñibles para ese efecto.
-Analizar situacións de desvantaxe sociocultural de determinadas minorías
- Planificar condicións de educación compensatoria e educación preventiva a partir de plans, programas, proxectos e casos expostos.
-Relacionar os contidos do máster asimilados na materia coa experiencia persoal e con situacións educativas reais.
-Deseñar estratexias de aprendizaxe cooperativa en grupo como instrumento para reducir estereotipos, prexuízos e como medio para compensar desigualdades sociais que existan no ámbito educativo. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A5 A10 A13
|
B3 B5
|