2.a. Adquirir habilidades básicas de deseño, aplicación e avaliación de propostas de intervención dirixidas a traballar ca diversidade lingüística e cultural.
2.b. Deseñar programas e/ou actividades e materiais de uso escolar para favorecer a normalización da convivencia de diferentes culturas.
|
|
A2
|
|
4. Elaborar materiais específicos para traballar coa diversidade lingüística. |
|
A5
|
|
6.a. Analizar e valorar prácticas educativas innovadoras relacionadas coa normalización da convivencia no ámbito escolar.
6.b. Desenvolver competencias profesionais interculturais.
6.c. Analizar perfís profesionais actuais e emerxentes relacionados coa diversidade cultural, en especial coa figura do mediador intercultural.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A13
|
|
9.a. Levar a cabo traballos tutelados relacionados coa materia, empregando metodoloxías que favorezan o traballo autónomo e tamén colaborativo.
9.b. Desenvolver a capacidade autónoma de investigación.
|
|
A8
|
B2
|
11. Ser capaz de valorar positivamente os sistemas culturais minoritarios, apoiando tanto o seu desenvolvemento como comunidade, como os procesos de aprendizaxe cooperativa en contextos de convivencia. |
|
A12
|
B3
|