Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Iniciación á Investigacion en Psicoloxía Educativa
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Profundizar en cuestións epistemolóxicas relevantes para a investigación psicoeducativa que posibiliten ao alumnado entendela como unha actividade de construción de coñecemento.
saber
saber facer
B1
B2
Coñecer e aplicar estratexias de investigación en psicoloxía da educación e valorar a súa utilidade para o avance do coñecemento nesta área
saber
saber facer
B1
B2
Identificar posibles problemas de investigación e saber elixir o método máis adecuado así como o tipo de análise que debe realizarse
saber facer
A3
B2
Desenvolver capacidades de comunicación orais e escritas que permitan a transmisión de coñecementos, reflexións e argumentos á comunidade científica e á sociedade en xeral.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A6
B3
B4
Desenvolver habilidades de traballo en equipo e entender a investigación como un espazo para crear coñecemento.
saber facer
Saber estar / ser
A6
B4
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000