Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Técnicas de Medida dos Procesos Lectores
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender e manexar as técnicas de medida dos procesos lectores
saber
saber facer
B5
Coñecer as distintas condicións experimentais da investigación lectora
saber
A2
B2
Deseñar programas para medir os procesos lectores e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas
saber facer
A3
B2
Sintetizar nun documento os principais resultados obtidos na aplicación, conforme ás condicións do deseño, valorando a súa aportacion ao coñecemento actual
saber facer
A6
B3
Avaliar os resultados dos programas lectores aplicados en termos do coñecemento actual
saber facer
Saber estar / ser
A3
B2
B5
Difundir aos seus colegas, mediante comunicacións en congresos, os principais resultados das súas investigacións ou reflexións
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A6
B3
B4
Aplicar os resultados obtidos a situacións de dificultades lectoras
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
B1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000