Educational guide 2019_20
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Subjects
  Learning Difficulties and Intervention Based on Attention and Planning Processes
Subject Guide
IDENTIFYING DATA 2019_20
Subject Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación Code O05M053V01102
Study programme
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Descriptors Total Cr. Type Year Quadmester
3 Mandatory 1 1c
Teaching language
Castelán
Galego
Prerequisites
Coordinator
García Señorán, María del Mar
E-mail msenoran@uvigo.es
Lecturers
Deaño Deaño, Manuel
García Señorán, María del Mar
Web http://http://webs.uvigo.es/masteraprendizaje/
General description Esta materia forma parte do módulo de Formación en procesos cognitivos e dificultades da aprendizaxe. Considera o interese crecente que pola conduta, a cognición, a aprendizaxe, a memoria, a percepción, o pensamento, a linguaxe, a emoción e a conciencia teñen as neurociencias. A súa fusión coa bioloxía celular e molecular, coa conduta e a mente e a ciencia do encéfalo. A acción do encéfalo subxace a toda conduta, tal como comer, andar, nadar, pensar, ler ou crear unha obra de arte. En definitiva, as funcións da mente. Os trastornos do comportamento que caracterizan á enfermidade mental podería entenderse como alteracións da función cerebral.
Neste contexto analízanse relacións cerebro-mente-conduta e os diversos modelos explicativos das funcións mentais que posibilitan e dos efectos do dano sobre elas.
Céntrase esta materia na análise dos modelos dos procesos cognitivos de atención e planificación; a súa relación co logro escolar; deseño, aplicación de programas de intervención e avaliación da súa eficacia para a mellora nos dominios da aprendizaxe, así como dos procesos cognitivos subxacentes.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000