. Conocer e valorar a diversidade cultural presente no grupo e na comunidade, e as súas potencialidades como axente social de cambio.
. Conocer os diferenters tipos de grupos e o papel diferencial do T.S. no funcionamento dos mesmos.
. Aprender a estudar e coñecer a realidade da comunidade para poder intervir nela.
. Conocer e aplicar os diferentes modelos, técnicas e habilidades que permitan mellorar as oportunidades vitais dos individuos a través do grupo e da comunidade.
. Ser capaz de promover a participación do grupo e da comunidade para mellorar a súa realidade.
. Ser capaz de deseñar, implementar e avaliar planes, programas e proxectos sociais que redunden na mellora da realidade do grupo e da comunidade.
. Optimizar para o cambio as potencialidades dos líderes e redes sociais presentes no grupo e na comunidade
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A6
|
B1 B2 B3
|
Conocer e valorar a diversidade cultural presente no grupo e na comunidade, e as súas potencialidades como axente social de cambio |
|
A1 A4 A6 A8
|
B1 B2 B3 B6 B8 B9
|