Para poder superar a materia deberán aprobarse previamente e de forma independente cada unha das probas previstas
no apartado de avaliación. En todo caso, o alumnado non poderá ser
avaliado se non presenta en tempo e forma en tarefas encomendas.
Advírtese o alumnado que non se gardará ningunha nota para o curso seguinte, este aspecto rixe tanto para o alumnado asistencial como non asistencial. SISTEMAS DE AVALIACIÓN 1.-AVALIACIÓN CONTINUA: será considerado como tal aquel que teña unha asistencia mínima do 80% ás sesións maxistrais, un 80% aos seminarios e demais actividades de aula, e realice e supere os traballos encomendados ao longo do curso. En caso de non cumprir con este requisito serán avaliados como alumnado non asistencial. As modalidades así como a puntuación é a que está establecida nas metodoloxías de avaliación. Lembrar que só se podré aprobar a materia, cando se obteña un aprobado en cada unha das metodoloxías de forma independente. 2.-AVALIACIÓN GLOBAL: aquel alumnado que non cumpra os requisitos mínimos de asistencia ás clases (sesións maxistrais e seminarios) ou non realice os traballos encomendados en tempo e forma.O alumnado que desexe ser NON asistencial ten que notificalo por correo elctronico o/a Profesor.
Este alumnado será avaliado: a.-Examen final na convocatoria oficial tipo test (igual formato e sistema de corrección que para os asistentes). Este examen versará sobre os contidos teóricos das sesións maxistrais e seminarios.
b.-Entrega
de cada Traballo de Seminario ou Estudo de casos que se solicite ao longo do Curso, no mesmo prazo que o que se sinale para o Alumnado de avaliación continua.
Nota:
O seguemento continuo das actividades de aula e a comunicación co
alumnado relacionado coas tarefas, realizarase a traveso da Plataforma Docente da Universidade (Moovi).
SEGUNDA CONVOCATORIA “As
partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de
avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso
académico”. As datas oficiais dos exámenes poden consultarse na web
da facultade, no espazo especifico. -En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade
de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para
atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o
alumnado. |