Actividades introdutorias |
Toma inicial de contacto co alumnado a efectos de:
- Presentación da materia (obxectivos, contidos, metodoloxía, criterios de avaliación) e aclaración de posibles dúbidas ao respecto.
- Detección de coñecementos previos, expectativas en relación á materia, intereses e motivacións do alumnado. |
Sesión maxistral |
Exposición dos contidos da materia por parte da profesora, así como das directrices do traballo a desenvolver polo alumnado. Adicaranse as derradeiras sesións á súa exposición individual ou grupal. |
Eventos docentes e/ou divulgativos |
Exposición do labor desenvolvido por profesionais de prestixio para afondar no coñecemento da utilización das habilidades sociais e da comunicación en diversos ámbitos sociais.
|
Traballos tutelados |
O alumnado, preferiblemente en grupo ou, se non é posible esta opción, de xeito individual, elabora un pequeno traballo de investigación ou un proxecto de intervención con grupos (inclúe a procura e recollida de información, lectura e manexo de bibliografía, correcta estruturación e redacción...) |
Presentacións/exposicións |
Exposición oral por parte do alumnado, previa presentación escrita, dos traballos tutelados realizados. |