Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Traballo Social
 Materias
  Dereito: Dereito e traballo social
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Probas de tipo test: Probas para avaliación das competencias adquiridas no traballo tutorizado en grupos medianos que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. Resultado de aprendizaxe: é capaz de integrar no Traballo Social as esixencias que impoñen os marcos legais e as normas de prestación de servizos, en especial a esixencia de responsabilidade á Administración Pública. 40 A2
A3
B1
B4
B5
B6
C13
C14
C15
C17
C19
C20
C21
C25
D1
D2
D3
D4
D14
D15
D16
D17
D18
D19
Seminario Probas de tipo test: Probas para avaliación das competencias adquiridas na actividade autónoma titorizada na aula que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. Resultado de aprendizaxe: é capaz de integrar no Traballo Social as esixencias que impoñen os marcos legais e as normas de prestación de servizos, en especial a esixencia de responsabilidade á Administración Pública. 20 A2
B2
B6
C1
C2
C3
C4
D8
D9
D10
D23
D24
Exame de preguntas obxectivas Probas para avaliación das competencias adquiridas na actividade autónoma titorizada na aula que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. 40 A1
A2
A3
A4
A5
C13
C14
C15
C17
C19
C20
C21
C25
D1
D2
D3
D4
D14
D15
D16
D17
D18
D19
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
I. AVALIACIÓN fin de carreira:
Sistema de avaliación final. O alumno terá dereito a ser avaliado na convocatoria de fin de carreira mediante a realización dun exame final que representa o 100% da cualificación na materia. O exame final consistirá nunha proba tipo test, que incluirá aspectos teóricos e prácticos da materia.

II. AVALIACIÓN maio: 
Sistema de avaliación: Haberá dous sistemas de avaliación, a continua e a global
Ao comezo do curso, dentro dos 10 primeiros días
transcurrido o primeiro mes de docencia, o/o alumno/a deberá manifestar a
súa vontade de someterse ao sistema de evaluación continua. Dita comunicación
deberá facela de maneira formal o docente que esté impartindo clase nese
momento.

Para acollerse ao sistema de avaliación continua e aprobar a materia mediante o sistema de avaliación continua, o alumno deberá cumprir os tres requisitos seguintes:
1. Acreditar asistencia a un 80% das clases –maxistrais, grupos medianos e acciones titoriais-, sen que, salvo casos excepcionais –ex. enfermidades de longa duración verificadas con informe médico-, permítase xustificar a ausencia.
2. Obter unha cualificación de cinco ou superior como nota media que resulte dos tres test que realizará ao longo do cuadrimestre, un por cada parte do programa. Próbalas tipo test realizaranse aproximadamente nas semanas cinco, dez e quince do cuadrimestre.
3. Obter en cada unha das tres probas tipo test unha cualificación non inferior a 4. As probas tipo test incluirán preguntas de clase maxistral (68%), de grupo mediano (20%) e de accións titoriais (12%). O alumno que obteña unha cualificación de 5 ou superior na avaliación continua e obtivese unha cualificación non inferior a 4 nas distintas probas quedará exento do exame final.
Se o alumno ten suspensa unicamente una das probas cunha cualificación inferior a 4, poderá optar por ir ao exame final con toda a materia ou examinarse unicamente da parte suspensa.
Non presentarse a unha das probas implica ter que facer o exame final de todas as partes do programa.
En todo caso, se algún alumno, con motivo suficientemente documentado e xustificado a xuízo dos profesores –ex. ingreso hospitalario-, non puidese realizar algunha do tres probas na data prevista para iso, poderá examinarse desa parte na convocatoria de maio sen penalización algunha.

Sistema de avaliación global:
O alumno que non desexe acollerse ao sistema de avaliación continua ou que non cumpra os requisitos esixidos para aprobar a materia, terá dereito a ser avaliado na convocatoria de maio mediante a realización dun exame final que representa o 100% da cualificación na materia. O exame final consistirá nunha proba tipo test, que incluirá aspectos teóricos e prácticos da materia tratados en clases maxistrais, grupos medianos e acciones titoriais.

III. AVALIACIÓN xuño-xullo:
En caso de non ter superada a materia na avaliación de maio-xuño, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xuño-xullo.
Se o alumno non aproba a materia na avaliación de maio, a nota obtida na avaliación continua desenvolvida durante cúrsoo conservarase para a convocatoria do mes de xullo, conforme a criterios semellantes aos previstos para a primeira avaliación. En todo caso, o alumno poderá optar pola realización dun exame final con toda a materia da materia.
O exame final consistirá nunha proba tipo test, que incluirá aspectos teóricos e prácticos da materia tratados en clases maxistrais, grupos medianos e acciones titoriais.

IV. A nota obtida na avaliación continua non se conservará para convocatorias de cursos académicos posteriores. O alumno deberá someterse a un novo proceso de avaliación continua, agás que opte pola avaliación final teórica e práctica.

V. ADVERTENCIA: O seguimento continuo das actividades de aula e a comunicación co alumnado relacionado coas tarefas, realizarase a través da Plataforma Moovi.

SEGUNDA CONVOCATORIA

“As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, por tanto, como aprobadas neste curso académico”.

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumno adscrito ao programa PIUNE (PAT)

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptarase para os alumnos do curso ponte garantindo, en todo caso, o logro das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico en Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para os alumnos de curso ponte ou profesionais en exercicio.

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da facultade http://fcce.uvigo.es/gl/docencia/exámenes/) no espazo 'Exames 2023‐24


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000