Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer a evolución histórica dos servizos sociais, a súa configuración actual, a estrutura, os ámbitos de actuación e as competencias. |
|
A6 A9 A31
|
|
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, comunidades e con outros profesionais. |
|
A2
|
|
Traballar de forma eficaz dentro de sistemas, redes e equipos interdisciplinares e «multiorganizacionais» co propósito de colaborar no establecemento de fins, obxectivos e o seu tempo de duración contribuíndo igualmente a abordar de forma construtiva os posibles puntos de vista existentes. |
|
A26
|
|
Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas achega das súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural –e, polo tanto, a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas etc.-, a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de tender cara a unha sociedade ambientalmente sustentable e de defender os valores da paz. |
|
A8
|
|
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención. |
|
A9
|
|
Ser capaz de traballar e valorar de xeito conxunto con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias. |
|
A1
|
|
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, comunidades e con outros profesionais. |
|
A2
|
|
Ser capaz de traballar e valorar de forma conxunta con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias. |
|
A1
|
|
Preparar, producir, efectuar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os/as colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente con respecto á confianza, á proximidade, á afectividade, ás relacións igualitarias, á atención á diversidade cultural etc.
|
|
A12
|
|
Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas en relación ás súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural –e, polo tanto, a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-, a exixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de plantarlle cara a unha sociedade ambientalmente sostible e de defender os valores da paz. Desenvolver as habilidades nas relacións interpersoais. |
|
A8
|
B14
|
Establecer e actuar para a resolución de situacións de risco previa identificación e definición da súa natureza. |
|
A21
|
|
Establecer e actuar para resolver situacións de risco, despois da identificación e definición da súa natureza. |
|
A21
|
B9
|
Demostrar capacidade de análise e síntese. Ser capaz de xestionar a información, de resolver problemas e de tomar decisións. Amosar habilidades nas relacións interpersoais. Posuír razoamento crítico, compromiso ético e sensibilidade cara a temas ambientais, igualdade entre home e mulleres, cultura da paz etc. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B8 B9 B10 B14 B16 B17 B24
|
Coñecer técnicas de análise da realidade social, investigar no marco das necesidades sociais e dar resposta desde os ámbitos dos servizos sociais. |
|
A2 A8 A12
|
|
Coñecer e comprender a organización, a estrutura xeral, os mecanismos de actuación e as principais prestacións e programas que configuran o sistema público de servizos sociais así como as súas competencias no ámbito estatal e autonómico. |
|
A24 A27
|
|
Traballar cun equipo de carácter interdisciplinar. |
|
|
B12
|
Promover cambios favorables na vida dos individuos e familias a través da administración de recursos e servizos, colaborando cos procedementos implicados na súa obtención, supervisando a eficacia e asegurando a calidade. |
|
A3 A8
|
|
Procurar unha prendizaxe autónoma. |
|
|
B18
|
Participar na xestión e dirección de entidades do benestar social. |
|
A5 A12
|
|
Ser capaz de analizar e sintetizar, de crear, de autorresponsabilizarse e de pensar de maneira reflexiva e crítica ante o traballo. |
|
|
B1 B3 B16 B17
|
Analizar e sistematizar a información que proporciona o traballo cotián, administrar e responsabilizarse do propio traballo.
|
|
A5 A9
|
|
Demostrar sensibilidade cara ás temáticas de concienciación social. |
|
|
B15 B17 B24
|
Deseñar, efectuar e avaliar proxectos de intervención social e apoiar as persoas para que sexan capaces de manifestar as súas necesidades, circunstancias e proceder con autonomía.
|
|
A3 A18
|
|
Coñecer as funcións profesionais do/a traballador/a social na xestión dos servizos sociais e a participación nas organizacións públicas e privadas. |
|
A1 A11
|
|