Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Ter capacidade de análise e síntese. Ser capaz de organizar e planificar. Ter capacidade reflexiva. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B2 B3
|
Dominar a comunicación oral e escrita nas linguas nativas. |
|
|
B4
|
Ser capaz de xestionar a información. Resolver problemas. Tomar decisións. |
|
|
B8 B9 B10
|
Demostrar habilidades nas relacións interpersoais. Recoñecer e respectar a diversidade e a multiculturalidade. Ter compromiso ético. |
|
|
B14 B15 B17
|
Demostrar razoamento crítico. |
|
|
B16
|
Ser capaz de desenvolver unha aprendizaxe autónoma. Ser capaz de adaptarse a novas situacións. |
|
|
B18 B19
|
Ser capaz de motivarse pola calidade. Demostrar sensibilidade cara a temas ambientais, igualdade entre home e mulleres, cultura da paz etc.
|
|
|
B23 B24
|
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, comunidades e con outros profesionais. |
|
A2
|
|
Actuar preventivamente e na resolución das situacións de risco para a cidadanía, para si mesmo/a e para os colegas de profesión. Administrar e ser responsable, con supervisión e apoio, da propia práctica dentro da organización.
|
|
A4 A5
|
|
Demostrar competencia profesional no exercicio do traballo social. |
|
A6
|
|
Establecer relacións profesionais co fin de identificar a forma máis adecuada de intervención. Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas achega das súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural –e, polo tanto, a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-, a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de tender cara a unha sociedade ambientalmente sustentable e de defender os valores da paz.
|
|
A7 A8
|
|
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención. Responder a situacións de crise valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte a elas e revisando os seus resultados. |
|
A9 A10
|
|
Defender as persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades, e actuar no seu nome se a situación o requirir. |
|
A19
|
|
Preparar e participar nas reunións de toma de decisións co fin de defender mellor os intereses das persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades. Establecer e actuar para resolver situacións de risco despois de identificar e definir a súa natureza.
|
|
A20 A21
|
|
Administrar e ser responsable do seu propio traballo asignando prioridades, cumprindo coas obrigacións profesionais e avaliando a eficacia do propio programa de traballo. Xestionar e presentar historias e informes sociais manténdoos completos, fieis, accesibles e actualizados como garantía na toma de decisións e valoracións profesionais; con especial precaución a respecto do dereito dos usuarios e das usuarias á confidencialidade, ao segredo profesional e á protección de datos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A23 A25
|
|
Traballar de xeito eficaz dentro de sistemas, redes e equipos interdisciplinares e «multiorganizacionais» co propósito de colaborar no establecemento de fins, obxectivos e tempo de duración destes contribuíndo igualmente a abordar de xeito construtivo os posibles puntos de vista existentes. Participar na administración e dirección de entidades de benestar social. |
|
A26 A27
|
|
Traballar e valorar de xeito conxunto con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias |
|
A1
|
|
Contribuír á promoción das mellores prácticas do Traballo Social participando no desenvolvemento e análise das políticas que se implementan |
|
A31
|
|