Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Capacidade de análise e síntese |
|
|
B1
|
Capacidade de organización e planificación |
|
|
B2
|
Capacidade reflexiva |
|
|
B3
|
Capacidade de xestión da información |
|
|
B8
|
Resolución de problemas |
|
|
B9
|
Toma de decisións |
|
|
B10
|
Traballo en e con equipos diversos |
|
|
B11
|
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade |
|
|
B15
|
Razoamento crítico |
|
|
B16
|
Compromiso ético |
|
|
B17
|
Aprendizaxe autónoma |
|
|
B18
|
Sensibilidade cara a temas medio ambientais, igualdade entre home e mulleres, cultura da paz, etc. |
|
|
B24
|
Ser capaz de traballar e valorar de forma conxunta con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias. |
|
A1
|
|
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, comunidades e con outros profesionais. |
|
A2
|
|
Traballar coas persoas para que sexan autosuficientes e con capacidade para manifestar as súas necesidades, desexos, puntos de vista e circunstancias |
|
A3
|
|
Actuar preventivamente e na resolución das situacións de risco para a cidadanía, para si mesmo/a e para os colegas de profesión |
|
A4
|
|
Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas en relación ás súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural –e, polo tanto, a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-, a exixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de plantarlle cara a unha sociedade ambientalmente sostible e de defender os valores da paz. Desenvolver as habilidades nas relacións interpersoais. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A8
|
B14
|
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención. |
|
A9
|
|
Responder a situacións de crise valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados |
|
A10
|
|
Preparar, producir, implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente a respecto da confianza, a proximidade, a afectividade, as relacións igualitarias, o respecto á diversidade cultural, etc |
|
A12
|
|
Deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención social |
|
A18
|
|
Establecer e actuar para a resolución de situacións de risco previa identificación e definición da natureza da mesma |
|
A21
|
|
Contribuír á administración de recursos e servizos colaborando cos procedementos implicados na súa obtención, supervisando a súa eficacia e asegurando a súa calidade |
|
A24
|
|
Traballar de forma eficaz dentro de sistemas, redes e equipos interdisciplinares e «multiorganizacionais» co propósito de colaborar no establecemento de fins, obxectivos e o seu tempo de duración contribuíndo igualmente a abordar de forma construtiva os posibles puntos de vista existentes. |
|
A26
|
|
Contribuír á promoción das mellores prácticas do Traballo Social participando no desenvolvemento e análise das políticas que se implementan |
|
A31
|
|