Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Traballo Social
 Materias
  Antropoloxía: Antropoloxía social e cultural
   Bibliografía. Fontes de información
BESTARD, J. e CONTRERAS, J. (1987), Bárbaros, paganos, salvajes y primitivos, Barcelona: Barcanova,
BOHANAN, P. (1992), Para raros, nosotros. Introducción a la Antropología cultural, Madrid: Akal,
BOHANNAN, P. e GLAZER, M. (1992), Antropología. Lecturas, Madrid: McGraw-Hill,
BOIVIN, M., ROSATO, A. e ARRIBAS, V. (2004), Constructores de Otredad. Una introducción a la Antropología Social y Cultural, Buenos Aires: Universidad de Buenos Aires,
DE LA CRUZ, I. (Coord.) (2002), Introducción a la Antropología para la intervención social., Valencia: Tirant lo Blanch.,
EMBER, C.R., EMBER, M. e PERGRINE. P. (2004), Antropología, Madrid: Pearson Educación,
HARRIS, M. (1987), El desarrollo de la teoría antropológica, Madrid: Siglo XXI,
HARRIS, M. (2006), Introducción a la antropología general, Madrid: Alianza,
KOTTAK, C. PH (1993), Antropología. Una exploración de la diversidad humana, con temas de cultura hispana, Madrid: McGraw-Hill,
KOTTAK, C. PH (2006), Antropología cultural, Madrid: Mac Graw Gill - Interamericana de España.,
LISÓN TOLOSANA, C. (2004), Invitación a la Antropología cultural de España, Madrid: Akal.,
Berdichewsky, B. (2002), Antropología Social: Introducción, Buenos Aires: Lom.,
MARIÑO FERRO, X. R. (2000), Antropoloxía de Galicia, Vigo: Edicións xerais de Galicia,
SAN MARTÍN, J. (1999), La Antropología: ciencia humana, ciencia crítica, Barcelona: Montesinos,
Freixa C. y Canelles, N. (2008), “De Bandas latinas a asociaciones juveniles: la experiencia de Barcelona” en García Roca, J. y Lacomba, J. La inmigración en la sociedad española., Barcelona: Bellaterra.,
García Roca, J. y Lacomba, J. (2008), La inmigración en la sociedad española., Barcelona: Bellaterra.,
Gondar Portasany, M. (1993), Crítica á razón galega., Vigo: A Nosa terra.,
Lévi-Strauss , C. (1992), Tristes trópicos., Barcelona: Paidós.,
Mariño Ferro, X. R. (2000), Antropoloxía de Galicia., Vigo: Xerais.,
Martínez Veiga, U. (2001), El Ejido. Discriminación, exclusión social y racismo., Madrid: Catarata.,
Méndez, L. (1998), Os laberintos do corpo., Vigo: A Nosa Terra.,
Moreno Feliu, P. S. (1979), Análisis del cambio en las sociedades campesinas. Un caso de estudio : Campo Lameiro Pontevedra, Madrid: Fundación Juan March.,
Tezanos, J.F.(Ed.) (2004)., Tendencias en desigualdad y exclusión social., Madrid: Sistema.,
Velasco, H. y Díaz de Rada, A. (1997), La lógica de la investigación etnográfica., Madrid: Trotta.,
Wolcott, H.F. (1993), “El maestro como enemigo” en Lecturas de antropología para educadores. El ámbito de la antropología de la educación y de la etnografía escolar., Madrid: Trotta.,

O profesor da materia proporcionará ao alumnado un dossier de lecturas obrigatorias o primeiro día do curso, que servirá para adquirir coñecementos teórico-conceptuais e metodolóxicos e que se verán reforzados no seu traballo coas explicacións na aula.

Na bibliografía exposta referénciase aquela bibliografía básica e, o resto, contémplase como complementaria.

O alumnado non asistentes deberá contactar co profesor da materia para que este lle proporcione un dossier de lecturas a traballar.

 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000