Código |
Descrición |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B2 |
Xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais |
B3 |
Intervir como mediador social, cultural e educativo |
B5 |
Deseñar, implementar e evaluar programas e proxectos socioeducativos |
B6 |
Xestionar, dirixir, coordinar e organizar institucións e recursos socioeducativos |
C2 |
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
C5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
C8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
C10 |
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
C11 |
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
C15 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral |
C19 |
Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades |
D2 |
Planificación e organización |
D10 |
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
D14 |
Adaptación a situacións novas |
D18 |
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |
D20 |
Orientación á calidade |