Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Investigación-acción na práctica socioeducativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación Posta en común de traballos e participación activa na aula. 15 C2
C17
D4
D9
D14
D15
D20
Resolución de problemas Portafolio de aula 15
Traballo tutelado Desenvolvemento dunha micro investigación mediante fotovoz 30 B1
B2
B4
C5
C7
D11
Exame de preguntas de desenvolvemento Exame final escrito: preguntas de comprensión e relación entre conceptos da materia. 40 A4
A5
C1
C2
C4
C5
C9
C10
C17
D1
D8
D9
D10
D12
D13
D15
D20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Na convocatoria ordinaria, para obter a cualificación de aprobado, o alumno/para deberá alcanzar a puntuación mínima de 5 puntos totais, realizar en prazo todas as actividades así como cumprir os seguintes requisitos: 

 - Alumnado asistente. O itinerario ordinario, é dicir, a avaliación continua, é posible para aquel alumnado que teña, como mínimo, o 80% da asistencia e unha participación activa na aula. A avaliación final será mediante un portafolio elaborado ao longo do curso (50%) e un micro-proxecto de investigación de temática voluntaria mediante a estratexia participativa Fotovoz (50%). 

 - Alumnado non asistente. O itinerario alternativo é para aquelas persoas que, por razóns debidamente xustificadas, teñan máis dun 20% de ausencias a clase ou que, aínda cunha porcentaxe inferior de ausencias, non entregasen reiteradamente en tempo e forma os traballos que permitan avaliar o logro das competencias propias da materia. O alumnado que se atope nesta situación será avaliado mediante unha proba escrita na que se poderá dispoñer de materiais (40%), un micro-proxecto de investigación de temática voluntaria mediante a estratexia participativa Fotovoz (30%) e micro-actividades de aula (30%). Deberanse realizar os traballos de forma individual e a entrega dos mesmos será o día oficial de realización da proba de exame. A cualificación dos traballos realizarase con idénticos criterios aos utilizados co alumnado asistente. 

 En caso de non ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo. Aquel alumnado (asistente ou non asistente) que suspenda, non alcance o mínimo esixido ou non teña puntuación, terá unha convocatoria extraordinaria na cal se poderán recuperar os apartados pendentes nas mesmas condicións de cualificación e a mesma proporcionalidade que na convocatoria ordinaria. Aquel alumnado que non supere a materia na convocatoria ordinaria, estará exento en convocatorias sucesivas de avaliarse das partes superadas. 

A efectos evaluativos, un mesmo traballo non pode ser utilizado para outras materias e se este non cumpre os aspectos formais esixidos (en especial, citación incorrecta de autorías ou plaxio) será rexeitado. Todos os traballos entregados mediante a plataforma MooVi serán analizados mediante o sistema anti-plaxio da UVigo. 

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da Facultade de Ciencias da Educación, no espazo “datas exames”: http://fcce.uvigo.es/gl/docencia/exames/ 

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000