Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención socioeducativa nas condutas aditivas
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvementodos procesos socioeducativos relacionados cas conductas adictivas.
saber
saber facer
A1
A4
A7
A9
A10
B1
B4
B5
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional no ámbito da intervención en conductas adictivas
saber
A1
B1
Revisar os aspectos do ámbito histórico, legal, psicolóxico, social, sanitario i educacional que abarca a acción integral ante as adiccións.
saber
A1
A4
Identificar e coñecer as características sociais, psicolóxicas i educativas que poden axudarnos a identificar as persoas en risco potencial. Así como os ambientes socioculturais que favorecen o consumo de sustancias.
saber
saber facer
A3
A4
A7
B1
B6
Formar o alumnado, como axentes responsables da intervención preventiva e correctiva nas conductas adictivas nun marco de actuación interdisciplinar.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A7
A8
A11
A12
A20
B6
B7
Introducir o alumnadono entrenamento de habilidades de relación con persoas que presentan adiccións.
saber facer
Saber estar / ser
B15
B18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000