Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A3 |
Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
A4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
A8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
A9 |
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
A10 |
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
A11 |
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
A12 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento |
A20 |
Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
B5 |
Xestión da información |
B6 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
B7 |
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
B15 |
Creatividade |
B18 |
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |