Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Estratexías de aprendizaxe en contextos socioeducativos
   Contidos
Tema Subtema
Atención, percepción e memoria e os modelos de aprendizaxe. Os modelos atencionais: a atención selectiva e a atención dividida.
A organización perceptiva: a teoría Gestalt
A aprendizaxe construtivista.
Modelos de memoria. Memoria implícita e memoria explícita.
Os modelos motivacionais. Motivación, emoción e pensamento.
A teoría da disonancia cognitiva.
A motivación de logro.
A teoría da motivación social.
A teoría da atribución.
Outros modelos: metas, áutodeterminación.
O paradigma do procesamento da información. Aspectos básicos
Estratexias
Metacognición
Teorías, modelos e formas de aprendizaxe aplicados en contextos sociais e educativos. A aprendizaxe funcional e ecolóxica de Ausubel.
A aprendizaxe andamiada de Bruner.
A aprendizaxe significativa de Ausubel.
A aprendizaxe social de Bandura.
A aprendizaxe e a interacción socio- cultural segundo Vygotsky.
Modelos de aprendizaxe cooperativa (Slavin).
Elaboración de programas e proxectos. Programas de intervención social en persoas con discapacidade.
Programas de intervención social en menores en conflito.
Programas de intervención social en grupos sociais desfavorecidos e/ou en risco de exclusión social.
Programas de mellora en persoas maiores con problemas de memoria e/ou déficits cognitivos.
Coñecemento e no uso dos recursos tecnolóxicos aplicados á elaboración dos programas de intervención social e de comunicación. Fontes bibliográficas de información: biblioteca, hemeroteca, bases de datos (ERIC, ISOC, CURRENT CONTENTS).
Os recursos de internet: SITIOS WEBS.
Emprego de medios audiovisuais na acción socioeducativa: AUDIO, VÍDEO, TV.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000