Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa. |
|
A1
|
|
Relacionar os coñecementos pedagóxico-sociais procedentes de diversas fontes, entre si, e coa práctica socioeducativa. |
|
A4
|
|
Coñecer, de forma introdutoria, os distintos ámbitos de intervención pedagóxico-social, así como as distintas institucións implicadas nela. |
|
A6
|
|
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...). |
|
A8
|
|
Desenvolver novas actitudes e valores encamiñados a unha intervención pedagóxico-social comprometida cos grupos sociais en situación de marxinación e coa realidade sociocultural galega. |
|
A10
|
|
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía. |
|
A18
|
|
Ter capacidade para relacionar a formación coa profesionalización. |
|
A20
|
|
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social. |
|
A22
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
|
B1
|
Planificación e organización. |
|
|
B2
|
Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, ás linguas cooficiais na comunidade galega. |
|
|
B3
|
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional. |
|
|
B19
|