Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Educación: Historia da educación social
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer os supostos teóricos, histórico-pedagóxicos, culturais, políticos e lexislativos que estean na base dos procesos de intervención.
saber
A1
2.Analizar e comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional.
saber
saber facer
A6
3. Coñecer os factores (sociais, políticos, económicos...) que teñen estado na base dos problemas sociais asociados cos campos da intervención socioeducativa (pobreza, marxinación, abandono, exclusión, desadaptación social...), en especial no relativo aos grupos sociais máis vulnerables: infancia-xuventude, muller, maiores, así como as clases sociais máis desfavorecidas.
saber
A1
4. Coñecer as institucións que ao longo da historia dos últimos séculos teñen desenvolvido intervencións de carácter socioeducativo.
saber
A6
5. Adquirir e desenvolver capacidades básicas para analizar, relacionar e sintetizar información procedente de distintas fontes históricas.
saber
saber facer
B1
6. Saber identificar, analizar e contextualizar iniciativas e institucións de educación social contemporáneas nos diferentes escenarios (local, comunitario, estatal, europeo e internacional)
saber
saber facer
A6
B19
7. Coñecer os ámbitos de intervención do educador social nas diferentes institucións da sociedade actual.
saber
saber facer
Saber estar / ser
B2
8. Promover o potenciar o interese do alumnado por coñecer e analizar os diferentes e cambiantes contextos socioeducativos nos que se pode actuar desde a súa profesión.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
B1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000