Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Educación: Educación permanente
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados 6. Este apartado explica más detenidamente el modo de atención al alumnado en esta Materia, es decir: Metodoloxía e estratexias de aprendizaxe 6.1. Metodoloxía docente Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa Materia dende o seu inicio. Como así marca o Plan Universitario Bolonia. Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, seminarios, xornadas, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos de grupo; lecturas de textos e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas. Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre, metodoloxía básica para superar a materia. Comprende os seguintes procesos: -Clases presenciais: -Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora. -Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos. -Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na aula. -Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula. -Clases prácticas: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención pedagóxica. En conjunto coas tres materias do cuatrimestre. Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a asignatura. - Traballo personal do alumnado: distribuirase material-guía sobre: -Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia. -Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais e en grupo que vai realizar o alumnado. - Titorizacións en grupo: entregarase material-guía específico sobre: -Seguimento da realización e exposicións de traballos. -Orientación académica, profesional e persoal. - Principios de procedemento ou de actuación docente: -Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións, propostas e alternativas de mellora do estudo realizado. -Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula. -Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción. -Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia. -Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática. 6.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado (Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado. 6.2.1 -Traballo na aula comprende: - Consulta e manexo de fontes bibliográficas e documentais da biblioteca e buscas de bases de datos por internet. - Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese vinculados a Materia. - Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais: .Análise e comentario de textos e documentos. .Estudo de casos; historias de vida. .Rol playing. .Visionado e reflexión de recursos audiovisuais. .Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. .Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia. .Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura. -Traballo individual na aula: lectura e estudio de textos e materiais referentes á Materia e a súa intervención pedagóxica. Entregaranse orientacións adecuadas. -Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica en Educación Permanente. Entregarase na aula un modelo-guía a seguir. 6.2.2- Examen. Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións pedagóxicas recomendadas). -Pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado a ter en conta para os traballos individual e grupal na aula: -Nas clases presenciais comentaranse as indicacións concretas, que se entregarán de modo impreso, sobre o modo de elaborar os traballos individuais e grupais coa exposición oral correspondente (formados de 3 a 5 persoas), e cómo presentar os traballos por escrito, é dicir, a exposición oral dos contidos do tema elixido, esquema da exposición, o uso adecuado de recursos tecnolóxicos e a planificación do tempo de exposición. A expresión escrita, formato, sinais de identidade, desenvolvemento do tema tratado, a intervención sociopedagóxica, conclusións e valoracións, bibliografía, webgrafía, anexos, etc. -Nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
Traballos de aula 6. Este apartado explica más detenidamente el modo de atención al alumnado en esta Materia, es decir: Metodoloxía e estratexias de aprendizaxe 6.1. Metodoloxía docente Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa Materia dende o seu inicio. Como así marca o Plan Universitario Bolonia. Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, seminarios, xornadas, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos de grupo; lecturas de textos e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas. Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre, metodoloxía básica para superar a materia. Comprende os seguintes procesos: -Clases presenciais: -Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora. -Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos. -Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na aula. -Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula. -Clases prácticas: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención pedagóxica. En conjunto coas tres materias do cuatrimestre. Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a asignatura. - Traballo personal do alumnado: distribuirase material-guía sobre: -Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia. -Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais e en grupo que vai realizar o alumnado. - Titorizacións en grupo: entregarase material-guía específico sobre: -Seguimento da realización e exposicións de traballos. -Orientación académica, profesional e persoal. - Principios de procedemento ou de actuación docente: -Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións, propostas e alternativas de mellora do estudo realizado. -Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula. -Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción. -Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia. -Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática. 6.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado (Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado. 6.2.1 -Traballo na aula comprende: - Consulta e manexo de fontes bibliográficas e documentais da biblioteca e buscas de bases de datos por internet. - Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese vinculados a Materia. - Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais: .Análise e comentario de textos e documentos. .Estudo de casos; historias de vida. .Rol playing. .Visionado e reflexión de recursos audiovisuais. .Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. .Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia. .Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura. -Traballo individual na aula: lectura e estudio de textos e materiais referentes á Materia e a súa intervención pedagóxica. Entregaranse orientacións adecuadas. -Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica en Educación Permanente. Entregarase na aula un modelo-guía a seguir. 6.2.2- Examen. Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións pedagóxicas recomendadas). -Pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado a ter en conta para os traballos individual e grupal na aula: -Nas clases presenciais comentaranse as indicacións concretas, que se entregarán de modo impreso, sobre o modo de elaborar os traballos individuais e grupais coa exposición oral correspondente (formados de 3 a 5 persoas), e cómo presentar os traballos por escrito, é dicir, a exposición oral dos contidos do tema elixido, esquema da exposición, o uso adecuado de recursos tecnolóxicos e a planificación do tempo de exposición. A expresión escrita, formato, sinais de identidade, desenvolvemento do tema tratado, a intervención sociopedagóxica, conclusións e valoracións, bibliografía, webgrafía, anexos, etc. -Nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
Seminarios 6. Este apartado explica más detenidamente el modo de atención al alumnado en esta Materia, es decir: Metodoloxía e estratexias de aprendizaxe 6.1. Metodoloxía docente Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa Materia dende o seu inicio. Como así marca o Plan Universitario Bolonia. Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, seminarios, xornadas, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos de grupo; lecturas de textos e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas. Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre, metodoloxía básica para superar a materia. Comprende os seguintes procesos: -Clases presenciais: -Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora. -Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos. -Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na aula. -Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula. -Clases prácticas: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención pedagóxica. En conjunto coas tres materias do cuatrimestre. Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a asignatura. - Traballo personal do alumnado: distribuirase material-guía sobre: -Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia. -Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais e en grupo que vai realizar o alumnado. - Titorizacións en grupo: entregarase material-guía específico sobre: -Seguimento da realización e exposicións de traballos. -Orientación académica, profesional e persoal. - Principios de procedemento ou de actuación docente: -Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións, propostas e alternativas de mellora do estudo realizado. -Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula. -Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción. -Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia. -Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática. 6.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado (Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado. 6.2.1 -Traballo na aula comprende: - Consulta e manexo de fontes bibliográficas e documentais da biblioteca e buscas de bases de datos por internet. - Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese vinculados a Materia. - Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais: .Análise e comentario de textos e documentos. .Estudo de casos; historias de vida. .Rol playing. .Visionado e reflexión de recursos audiovisuais. .Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. .Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia. .Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura. -Traballo individual na aula: lectura e estudio de textos e materiais referentes á Materia e a súa intervención pedagóxica. Entregaranse orientacións adecuadas. -Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica en Educación Permanente. Entregarase na aula un modelo-guía a seguir. 6.2.2- Examen. Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións pedagóxicas recomendadas). -Pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado a ter en conta para os traballos individual e grupal na aula: -Nas clases presenciais comentaranse as indicacións concretas, que se entregarán de modo impreso, sobre o modo de elaborar os traballos individuais e grupais coa exposición oral correspondente (formados de 3 a 5 persoas), e cómo presentar os traballos por escrito, é dicir, a exposición oral dos contidos do tema elixido, esquema da exposición, o uso adecuado de recursos tecnolóxicos e a planificación do tempo de exposición. A expresión escrita, formato, sinais de identidade, desenvolvemento do tema tratado, a intervención sociopedagóxica, conclusións e valoracións, bibliografía, webgrafía, anexos, etc. -Nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
Titoría en grupo 6. Este apartado explica más detenidamente el modo de atención al alumnado en esta Materia, es decir: Metodoloxía e estratexias de aprendizaxe 6.1. Metodoloxía docente Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa Materia dende o seu inicio. Como así marca o Plan Universitario Bolonia. Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, seminarios, xornadas, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos de grupo; lecturas de textos e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas. Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre, metodoloxía básica para superar a materia. Comprende os seguintes procesos: -Clases presenciais: -Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora. -Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos. -Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na aula. -Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula. -Clases prácticas: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención pedagóxica. En conjunto coas tres materias do cuatrimestre. Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a asignatura. - Traballo personal do alumnado: distribuirase material-guía sobre: -Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia. -Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais e en grupo que vai realizar o alumnado. - Titorizacións en grupo: entregarase material-guía específico sobre: -Seguimento da realización e exposicións de traballos. -Orientación académica, profesional e persoal. - Principios de procedemento ou de actuación docente: -Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións, propostas e alternativas de mellora do estudo realizado. -Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula. -Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción. -Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia. -Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática. 6.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado (Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado. 6.2.1 -Traballo na aula comprende: - Consulta e manexo de fontes bibliográficas e documentais da biblioteca e buscas de bases de datos por internet. - Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese vinculados a Materia. - Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais: .Análise e comentario de textos e documentos. .Estudo de casos; historias de vida. .Rol playing. .Visionado e reflexión de recursos audiovisuais. .Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. .Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia. .Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura. -Traballo individual na aula: lectura e estudio de textos e materiais referentes á Materia e a súa intervención pedagóxica. Entregaranse orientacións adecuadas. -Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica en Educación Permanente. Entregarase na aula un modelo-guía a seguir. 6.2.2- Examen. Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións pedagóxicas recomendadas). -Pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado a ter en conta para os traballos individual e grupal na aula: -Nas clases presenciais comentaranse as indicacións concretas, que se entregarán de modo impreso, sobre o modo de elaborar os traballos individuais e grupais coa exposición oral correspondente (formados de 3 a 5 persoas), e cómo presentar os traballos por escrito, é dicir, a exposición oral dos contidos do tema elixido, esquema da exposición, o uso adecuado de recursos tecnolóxicos e a planificación do tempo de exposición. A expresión escrita, formato, sinais de identidade, desenvolvemento do tema tratado, a intervención sociopedagóxica, conclusións e valoracións, bibliografía, webgrafía, anexos, etc. -Nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
Probas Descrición
Probas de resposta curta 6. Este apartado explica más detenidamente el modo de atención al alumnado en esta Materia, es decir: Metodoloxía e estratexias de aprendizaxe 6.1. Metodoloxía docente Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa Materia dende o seu inicio. Como así marca o Plan Universitario Bolonia. Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, seminarios, xornadas, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos de grupo; lecturas de textos e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas. Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre, metodoloxía básica para superar a materia. Comprende os seguintes procesos: -Clases presenciais: -Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora. -Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos. -Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na aula. -Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula. -Clases prácticas: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención pedagóxica. En conjunto coas tres materias do cuatrimestre. Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a asignatura. - Traballo personal do alumnado: distribuirase material-guía sobre: -Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia. -Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais e en grupo que vai realizar o alumnado. - Titorizacións en grupo: entregarase material-guía específico sobre: -Seguimento da realización e exposicións de traballos. -Orientación académica, profesional e persoal. - Principios de procedemento ou de actuación docente: -Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións, propostas e alternativas de mellora do estudo realizado. -Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula. -Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción. -Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia. -Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática. 6.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado (Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado. 6.2.1 -Traballo na aula comprende: - Consulta e manexo de fontes bibliográficas e documentais da biblioteca e buscas de bases de datos por internet. - Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese vinculados a Materia. - Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais: .Análise e comentario de textos e documentos. .Estudo de casos; historias de vida. .Rol playing. .Visionado e reflexión de recursos audiovisuais. .Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. .Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia. .Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura. -Traballo individual na aula: lectura e estudio de textos e materiais referentes á Materia e a súa intervención pedagóxica. Entregaranse orientacións adecuadas. -Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica en Educación Permanente. Entregarase na aula un modelo-guía a seguir. 6.2.2- Examen. Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións pedagóxicas recomendadas). -Pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado a ter en conta para os traballos individual e grupal na aula: -Nas clases presenciais comentaranse as indicacións concretas, que se entregarán de modo impreso, sobre o modo de elaborar os traballos individuais e grupais coa exposición oral correspondente (formados de 3 a 5 persoas), e cómo presentar os traballos por escrito, é dicir, a exposición oral dos contidos do tema elixido, esquema da exposición, o uso adecuado de recursos tecnolóxicos e a planificación do tempo de exposición. A expresión escrita, formato, sinais de identidade, desenvolvemento do tema tratado, a intervención sociopedagóxica, conclusións e valoracións, bibliografía, webgrafía, anexos, etc. -Nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000