Titoría en grupo |
Os diferentes grupos poderán ser convocados polo profesor, o que non será impedimento para a solicitude das titorías segundo as propias necesidades. Pretende avaliar a implicación do alumnado no traballo grupal. |
5 |
Proxectos |
Esta tarefa é complementaria coa investigación que se haberá de realizar e presentar e que figura noutro parágrafo. Atinxe fundamentalmente a cuestión actitudinais do alumnado cara ao proceso de investigación e á implicación no mesmo |
5 |
Traballos e proxectos |
Análise das tarefas de investigación relacionadas coa elaboración do proxecto de investigación socioeducativa, a súa execución, elaboración doinforme, rexistro das tarefas realizadas nun diario de grupo e exposición, de se lo caso, na aula. Para superar esta actividade é preceptivo acadar unha puntuación mínima de 4 puntos sobre 10. O peso máximo na cualificación final será aproximadamente igual a 2,5 puntos. |
20 |
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Formarán parte do exame e plantexarán cuestións de tipo socioeducativo que necesiten da estatística descritiva ou inferencial para a súa solución. |
15 |
Para obter unha avaliación positiva e, en consecuencia, superar a materia,é preceptivo obter, polo menos, o 40% da puntuación máxima no “exame” composto polas probas de tipo test, probas de resposta curta e resolución de problemas e/ou exercicios; no “estudo de investigación socioeducativa” (traballos e proxectos);e nas “prácticas de laboratorio”. De se alcanzar as puntuacións mínimas esixidas, a cualificación global será a suma das notas parciais;En calquer outro caso, na acta só se rexistrará a puntuación máis alta das avaliacións realizadas ata 4 puntos como máximo, polo que o alumno quedaría exento na convocatoria seguinte de avaliar as partes superadas. ALUMNADO NON ASISTENTE: A avaliación do alumnado non asistente será igual ca do asistente, nembargantes ao non facer os traballos de aula (proxectos e traballos de aula) o valor da proba práctica na avaliación increméntase un 10%, quedando nun 25% do total da nota. |