Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Traballo de Fin de Grao
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promoverlo entre os estudantes. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A10
A11
B6
B13
B14
B19
É capaz de avaliar situacións educativas e recoller, ordenar, tratar e analizar a información, tendo en conta os puntos de vista dos participantes, os conceptos teóricos, os datos da investigación, as normas legais e os procedementos institucionais.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A6
A8
B1
B2
B3
B6
B8
B13
B14
É capaz de deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención educativa o ciclo de primaria e planear de forma negociada unha secuencia de accións e seguir e avaliar o seu desenvolvemento.
saber
saber facer
A4
A10
B2
B8
B9
B12
B21
É capaz de reflexionar sobre o seu comportamento, e ser capaz de modificalo á luz da experiencia e de identificar e someter a revisión os seus propios límites persoais e profesionais.
Saber estar / ser
A9
A10
B15
B16
É capaz de programar o propio traballo asignando prioridades, cumprindo coas obrigacións profesionais e avaliando a eficacia do propio programa de traballo.
saber facer
Saber estar / ser
A9
A10
B13
B14
B15
B16
É capaz de analizar a propia práctica e identificar os seus límites e carencias profesionais, e asumir a responsabilidade da adquisición continuada de coñecementos e destrezas.
Saber estar / ser
A6
A8
A9
B13
B14
É capaz de utilizar adecuadamente a supervisión e sistematizar a práctica.
saber facer
A2
A8
A10
B15
B21
É capaz de contribuír á promoción de boas prácticas do mestre participando no desenvolvemento e análise das propostas educativas que se implementan.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A7
A9
B7
B8
B9
B17
B21
É capaz de sintetizar información e liñas de razonamento, e soster un argumento detallado ao longo do tempo.
saber facer
A8
B1
B3
B6
B13
É capaz de presentar conclusións verbalmente e por escrito, de forma estructurada e adecuada á audiencia para a que sexan preparadas.
saber
saber facer
B2
B3
É capaz de elaborar e redactar informes de investigación aplicada á intervención educativa e traballos académicos e profesionais utilizando distintas técnicas, incluídas as derivadas das tecnoloxías da información e a comunicación.
saber facer
A11
B3
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000