É capaz de avaliar situacións educativas e recoller, ordenar, tratar e analizar a información, tendo en conta os puntos de vista dos participantes, os conceptos teóricos, os datos da investigación, as normas legais e os procedementos institucionais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A6 A8
|
B1 B2 B3 B6 B8 B13 B14
|
É capaz de reflexionar sobre o seu comportamento, e ser capaz de modificalo á luz da experiencia e de identificar e someter a revisión os seus propios límites persoais e profesionais. |
|
A9 A10
|
B15 B16
|
É capaz de analizar a propia práctica e identificar os seus límites e carencias profesionais, e asumir a responsabilidade da adquisición continuada de coñecementos e destrezas. |
|
A6 A8 A9
|
B13 B14
|
É capaz de contribuír á promoción de boas prácticas do mestre participando no desenvolvemento e análise das propostas educativas que se implementan. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A9
|
B7 B8 B9 B17 B21
|
É capaz de presentar conclusións verbalmente e por escrito, de forma estructurada e adecuada á audiencia para a que sexan preparadas. |
|
|
B2 B3
|