Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Bases pedagóxicas da educación especial
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir os coñecementos básicos dos aspectos educativos do alumnado con necesidades específicas de apoio educativo e comprender os distintos discursos ideolóxicos e teóricos que sustentaron a Educación Especial como práctica educativa (da segregación á inclusión)
saber
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A6
A7
A10
B1
B6
B12
B14
Analizar os diversos modelos de escolarización para os alumnos/as con necesidades específicas de apoio educativo, atendendo ós seus déficits e necesidades.
saber facer
A4
A5
A6
B1
B2
B7
B9
B12
B14
Conceptualizar, analizar e describir as variables implicadas nos procesos de E-A, así como a súa posible incidencia nas diversas alteracións do mesmo.
saber
A2
A4
B2
B8
B9
B12
B14
Desenvolver actitudes positivas cara as persoas con discapacidade, dende unha perspectiva de normalización e integración.
saber facer
Saber estar / ser
A5
A11
B12
B14
Adquirir unha actitude responsable, como futuro docente, na educación dos discentes atendendo ás súas necesidades específicas utilizando estratexias de comunicación,interacción e de traballo en equipo interprofesional para afronta-la ensinanza en contextos de diversidade.
saber facer
Saber estar / ser
A7
B9
B11
B14
B16
Coñecer e deseñar respostas educativas segundo os modelos teóricos básicos de resposta á diversidade na aula e centro empregando actitudes positivas cara o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A5
A11
B2
B6
B7
B8
B9
B12
Comprender a natureza e problemas didácticos,organizativos e formativos que afectan á educación cando se enfronta a situacións de diversidade,desigualdade e heteroxeneidade.
saber
saber facer
A2
A5
A11
B7
B8
B9
Coñecemento e aplicación axeitada de instrumentos de identificación de necesidades específicas de apoio educativo e intervencións máis usuais no campo da Educación Especial, así como as estratexias psicopedagóxicas máis axeitadas en cada caso.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A7
A11
B7
B8
B9
Coñece-los recursos do sistema educativo para dar resposta ás necesidades específicas de apoio educativo.
saber
saber facer
A2
A11
B2
B5
B6
B8
B13
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000