Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo
   Contidos
Tema Subtema
Marco teórico-conceptual das dificultades de aprendizaxe na lectura, escritura e cálculo. Teorias explicativas das dificultades especificas de aprendizaxe.
Procedementos de avaliación e identificación das dificultades en lectura, escritura e cálculo Avaliación dos procesos lectores.
Avaliación dos procesos escritores.
Avaliación dos procesos de cálculo e resolución de problemas.
Programas de intervención. Intervención en dificultades lectoras.
Intervención en dificultades escritoras.
Intervención en dificultades de cálculo e resolución de problemas.
Métodos e procedementos de investigación en dificultades de lectura, escritura e cálculo. Investigación en lectura.
Investigación en escritura.
Investigación en cálculo e resolución de problemas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000