Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación ambiental para o desenvolvemento
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación dos seus contidos coa EA, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe.
saber
A1
A9
B1
B6
B8
B13
B14
B15
B21
B22
2. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, relacionados coa EA.
saber
saber facer
A2
A7
A8
A9
A10
B1
B2
B3
B5
B6
B8
B13
B14
B15
B17
B22
3. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos, culturais e curriculares.
saber
saber facer
A1
A9
A10
B1
B3
B4
B6
B8
B13
B14
B15
B19
B22
4. Valorar a mutua influencia entre ciencia,sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para alcanzar un futuro sostible.
Saber estar / ser
A9
B1
B8
B13
B14
B15
B19
B22
5. Contribuír a desenvolver nos alumnos de Primaria as capacidades que lles permitan coñecer e valorar a contorna natural, así como as súas posibilidades de acción e de coidado.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A7
A9
B7
B8
B13
B14
B20
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000