Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua e literatura: Español
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Adquirir e consolidar hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativa e cooperativa, e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual.
saber facer
A10
B9
B17
B20
2. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación
saber
A1
A12
B3
3. Comprender, respectar e promover a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa, e contribuír á planificación e xestión críticas de tal diversidade.
saber
Saber estar / ser
A3
A5
B7
B10
B12
B19
4. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar, con especial atención ao impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas, e á multiculturalidad e interculturalidade.
saber
saber facer
A3
A7
A8
B1
B7
B13
5. Asumir a comunicación lingüística como ferramenta básica de regulación da conduta, e motor da resolución pacífica de conflitos na comunidade escolar.
saber facer
Saber estar / ser
A5
A7
B7
B11
B14
6. Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
B2
B3
B7
B11
7. Mellorar as'destrezas básicas' de comunicación oral, lectura e escritura, en canto compoñentes esenciais, á beira do cálculo, das competencias crave e ferramentas necesarias para reforzar a educación e o rendemento do profesorado.
saber
saber facer
A3
B1
B3
B13
8. Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua.
saber
A4
B3
B11
B12
B16
9. Saber expresarse en español con fluidez e precisión e poder facer un uso flexible e adecuado do devandito idioma para fins sociais, académicos e profesionais.
saber facer
Saber estar / ser
A3
B3
B11
B12
B16
10. Ser capaz de comprender unha ampla variedade de textos extensos, así como de recoñecer neles sentidos implícitos e facer valoracións críticas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
A8
A9
B1
B3
B7
B13
B15
B17
11. Poder producir desde os español textos claros, ben estruturados e detallados sobre temas de certa complexidade, mostrando un uso correcto dos mecanismos de organización, articulación e cohesión do texto.
saber facer
A10
B3
B11
B15
B17
B18
B20
12. Adquirir formación literaria, con especial atención ao uso da literatura na educación primaria.
saber
Saber estar / ser
A1
A8
A10
B3
B10
B11
B12
B14
B17
B19
13. Coñecer [e avaliar] o currículo escolar das linguas e a literatura.
saber
Saber estar / ser
A1
A8
A10
B1
B16
B17
B20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000