Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua inglesa e a súa didáctica
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e trátanse asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, público, profesional e educacional (Marco Común, Cadro 5).
saber
A5
B3
B4
2. Comprender a idea principal de películas e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara.
saber
A5
B3
B4
3. Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo.
saber
Saber estar / ser
A8
B3
B4
4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais.
saber
B3
B4
5. Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa onde se fala esa lingua.
saber
Saber estar / ser
A5
B3
B4
B12
B16
B19
6. Poder participar espontáneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais).
saber
saber facer
B3
B4
7. Poder abordar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación primaria. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións.
saber
saber facer
B3
B4
8. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos.
saber
saber facer
A8
B1
B3
B4
B11
B13
9. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións.
saber
saber facer
B3
B4
B17
10. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións.
saber
saber facer
B3
B4
11. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos en torno aos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos.
saber
saber facer
A1
A6
B2
B9
B21
12. Deseñar, planificar e aviliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
saber
saber facer
A2
B1
B2
13. Fomentar a convivencia no aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes.
saber
saber facer
A5
B2
B7
B11
14. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A10
B2
B9
B11
B15
B20
15. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación.
saber
A3
A8
B1
B3
B4
16. Manexar os conceptos básicos do ensino comunicativo dunha lingua estranxeira, incluíndo as funcións lingüísticas, e as competencias e estratexias comunicativas.
saber
A2
B3
17. Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais, e pragmáticas (Marco Común, Capítulo 5, Seccións 5.2.1, 5.2.2 e 5.2.3).
saber
B1
B13
18. Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino.
saber
A2
B1
B3
B4
19. Coñecer o currículo escolar da lingua estranxeira.
saber
A1
20. Saber desenvolver un programa de ensino e aprendizaxe comunicativos da lingua estranxeira.
saber
saber facer
A2
B1
B2
B3
B4
21. Ser capaz de preparar e impartir unha unidade didáctica.
saber
saber facer
A2
B1
B2
B3
B4
B9
22. Ser capaz de presentar novos elementos funcionais, gramaticais e léxicos.
saber
saber facer
A2
B1
B2
B3
B4
23. Saber facilitar a práctica oral no aula mediante actividades comunicativas en parellas e grupos.
saber
saber facer
A2
B1
B2
B3
B4
B9
24. Saber crear oportunidades para a produción libre e comunicativa mediante xogos, actividades lúdicas e creativas.
saber
saber facer
A2
B1
B2
B3
B4
B9
B17
25. Saber como fomentar a lectura e animar a escribir.
saber
saber facer
A2
A10
B2
B3
B4
26. Comprender distintas formas de avaliación e de auto-avaliación e saber levar a avaliación a cabo.
saber
saber facer
A2
B1
B2
B3
B4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000