Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Innovación e investigación didáctica
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Capacitarse para analizar e cuestionar as concepcións educativas emanadas da investigación así como as propostas curriculares da Administración educativa.
saber
saber facer
B1
B2
B3
Promover a calidade dos contextos (aula e centro) nos que se desenvolve o proceso educativo, de modo que garanta o benestar dos alumnos.
saber facer
A1
A2
A10
A11
B1
B2
B6
B8
B9
B14
B15
B18
B21
Participar en proxectos de investigación relacionados co ensino e a aprendizaxe, introducindo propostas de innovación encamiñadas á mellora da calidade educativa.
saber facer
A1
A2
A7
B1
B2
B3
B7
B8
B9
B14
B15
B18
B21
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación.
saber
saber facer
A1
A2
A4
A6
A7
A9
Comprender a complexidade, relevancia e necesidade da avaliación como un elemento regulador e promotor da mellora do ensino, da aprendizaxe e da súa propia formación.
saber
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B8
B9
B13
B14
B18
Desenvolver a capacidade de análise e síntese e potenciar unha actitude crítica e reflesiva ante distintos enfoques e criterios que poidan seleccionar e/ou aplicar na súa futura práctica profesional.
saber
saber facer
A1
A2
A4
B1
B2
B7
B9
B11
B14
B18
Desenvolver habilidades de relación interpersoal. Expor e argumentar de forma asertiva e desenvolver a capacidade de relación, comunicación e traballo en equipo, potenciando valores de cooperación e responsabilidade.
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B8
B9
B11
Asumir a autorreflexión e autoevaluación como unha necesidade profesional e considerar a reciclaxe constante como un mecanismo imprescindible para mellorar na súa práctica profesional
saber
saber facer
A10
A12
B1
B2
B7
B8
B9
B15
oñecer e tomar conciencia da complexidade de características e factores que inflúen no desenvolvemento cognitivo, psicomotor, afectivo, de linguaxe e autonomía persoal no neno 0 -6 e a necesidade de telos en conta no noso labor docente
saber
A1
A4
A5
A6
A7
A8
A10
B1
B2
B6
B7
B9
Ser capaces de utilizar a observación sistemática como principal instrumento de avaliación global, formativa e continua das capacidade dos alumnos e elaborar e aplicar diferentes instrumentos de observación e avaliación para nenos de 0 a 12 anos
saber
saber facer
A1
A2
A4
A6
A7
B1
B2
B13
B14
B17
B18
Comprender a importancia do traballo colaborativo entre pais, alumnos e equipo educativo e crear e manter ao efecto lazos de comunicación cooperación e colaboración coas familias a través de diferentes estratexias para incidir mais eficazmente no proceso educativo do centro e a acción educativa referida ao grupo de alumnos.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A6
B1
B9
B18
Promover a aprendizaxe autónoma dos alumnos, a curiosidade e o gusto por profundar no saber e a satisfacción do traballo realizado como medio de realización e perfeccionamento que contribúe ao propio equilibrio emocional.
Saber estar / ser
A1
A2
A5
A6
A7
A8
B1
B15
B20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000