Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos
procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos.
|
|
A1
|
B1 B6 B13 B16
|
2. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A6 A8 A12
|
B1 B2 B7 B8 B11 B13 B15 B16 B17 B21
|
3. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios
científicos e culturais contidos no currículo escolar.
|
|
A1 A8 A12
|
B3 B15 B17 B21
|
4. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida. Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A11 A12
|
|
5. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sostible. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A8 A9
|
B14 B22
|
6. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. |
|
A1 A6 A8 A10 A12
|
|
7. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovela entre os estudantes |
|
A1 A2 A8 A10
|
B15
|
8. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación |
|
A11
|
B5 B16
|
9. Comprender os principios básicos e as leis fundamentais das ciencias experimentais relacionados coa Física e a Química.
|
|
A1
|
B1 B2 B3 B7 B13 B21
|
10. Coñecer o currículo escolar das ciencias experimentais relacionado coa Física e a
Química. O medio físico: espazos e materiais. Máquinas aparellos e tecnoloxías.
|
|
A1
|
B1 B2
|
11. Expor e resolver problemas asociados coas ciencias á vida cotiá .
|
|
A1 A8 A10
|
B1 B2 B7 B13 B14 B15 B21
|
12. Valorar as ciencias como un feito cultural. Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sostible.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A7
|
B1 B2 B12 B13 B14 B15 B19
|
13. Contribuír a desenvolver nos alumnos e alumnas de Primaria as capacidades de coñecer e valorar a súa contorna natural, así como as súas posibilidades de de acción e coidado |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A9
|
B21 B22
|