Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Didáctica das ciencias experimentais I
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos.
saber
A1
B1
B6
B13
B16
2. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A6
A8
A12
B1
B2
B7
B8
B11
B13
B15
B16
B17
B21
3. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar.
saber
saber facer
A1
A8
A12
B3
B15
B17
B21
4. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida. Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A4
A5
A6
A7
A8
A10
A11
A12
5. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sostible.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
A9
B14
B22
6. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente.
saber
A1
A6
A8
A10
A12
7. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovela entre os estudantes
saber
saber facer
A1
A2
A8
A10
B15
8. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación
saber
saber facer
A11
B5
B16
9. Comprender os principios básicos e as leis fundamentais das ciencias experimentais relacionados coa Física e a Química.
saber
A1
B1
B2
B3
B7
B13
B21
10. Coñecer o currículo escolar das ciencias experimentais relacionado coa Física e a Química. O medio físico: espazos e materiais. Máquinas aparellos e tecnoloxías.
saber
A1
B1
B2
11. Expor e resolver problemas asociados coas ciencias á vida cotiá .
saber
saber facer
A1
A8
A10
B1
B2
B7
B13
B14
B15
B21
12. Valorar as ciencias como un feito cultural. Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sostible.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A7
B1
B2
B12
B13
B14
B15
B19
13. Contribuír a desenvolver nos alumnos e alumnas de Primaria as capacidades de coñecer e valorar a súa contorna natural, así como as súas posibilidades de de acción e coidado
saber
saber facer
Saber estar / ser
A9
B21
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000