Intencionalidad artística e estética. |
1/ Conductas artísticas.
2/ Creatividade e imaxinación no mundo artístico.
3/ A escola e o arte.
4/ Pensamiento visual e creativo.
5/ Funcionalidade imaxinativa i emancipatoria. |
Adquirir habilidades e destrezas técnico-artísticas para a creación de imaxes.
Desenvolver estratexias de percepción, comprensión e análise a través da lectura das obras de arte.
|
1/ Coñecer e desenvolver estratexias e recursos para a produción de pezas e artefactos con intencionalidade artística, en dúas e tres dimensións.
2/ Coñecer como se le e analiza unha obra de arte en dúas dimensións. conceptos básicos da pintura.
3/ Coñecer como se le e modos operativos nunha obra de arte en tres dimensións. Conceptos básicos da escultura
4/ Produción de imaxes e novas tecnoloxías:
- Audiovisual
- Sistemas e Electrónica
- Programación e Redes
- Proxectos Artísticos |
Utilización do museo como recurso didáctico.
|
1/Museoloxía e museografía
2/Tipoloxías de museos
3/Funcións do museo:
- Conservación
- Exposición (exhibición)
- Investigación
- Función educativa - pedagóxica
|