Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento
   Contidos
Tema Subtema
As necesidades especificas de apoio educativo. Concepto e tipos de dificultades de aprendizaxe escolar en Primaria.
Identificación, prevención e intervención psicoeducativa nas dificultades de aprendizaxe escolar, durante a Educación Primaria. Identificación das dificultades de aprendizaxe. Avaliación baseada en procesos. Avaliación de dominio específico de aprendizaxe. Intervención psicoeducativa en dificultades específicas de aprendizaxe escolar.
Identificación, prevención e intervención psicoeducativa nas dificultades de aprendizaxe escolar asociadas a factores sociais en Educación Primaria. Identificación das dificultades globais de aprendizaxe. Avaliación baseada en procesos e dominios específicos. Intervención psicoeducativa en necesidades específicas de apoio educativo asociadas ao xénero, etnia, diversidade cultural e inmigración.
Identificación, prevención e intervención psicoeducativa en trastornos do desenvolvemento na Educación Primaria. Intervención psicoeducativa en necesidades específicas de apoio educativo asociadas a trastornos do desenvolvemento.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000