Tema 1: As TIC na sociedade da información |
1.1. Alfabetización tecnolóxica e competencia dixital
1.2. Impacto social e educativo da cultura audiovisual e dixital
1.3. Papel dos centros educativos na sociedade da información |
Tema 3: Recursos multimedia para a educación
|
3.1. Concepto, clasificación e características dos multimedia educativos
3.2. Funcións e orientacións para o uso didáctico do multimedia educativo
3.3. Selección e avaliación de multimedias educativos.
3.4. Diseño e elaboración de materiais didácticos multimedia. |
Tema 5: Novas posibilidades educativas e desafíos na rede
|
5.1. Seguridade da infancia en Internet
5.2. Entornos virtuais de ensinanza-aprendizaxe e traballo colaborativo con TIC
5.3. Realidade aumentada |
Tema 7: Utilización educativa do vídeo e do cine
|
7.1. Funcións do vídeo na ensinanza
7.2. Metodoloxía, uso e explotación didáctica dos vídeos
7.3.Integración do cine en educación e na aula
7.4. O cine forum como estratexia de intervención na aula |
Tema 9: Novos recursos para os procesos de ensino- aprendizaxe
|
9.1. Do libro de texto ó libro dixital
9.2. A pizarra dixital na aula.
9.3. Dispositivos móbiles. |
PARTE PRÁCTICA:
Propóñense as seguintes temáticas para os proxectos de traballo. Farase unha sesión de difusión de todos os proxectos na Facultade. |
As prácticas, que se concretarán na primeira semana de clase en función dos coñecementos
previos dos alumnos e a disponibilidade de recursos, serán proxectos de traballo individuais ou en pequeno grupo e xirarán en col dos seguintes
eixos:
1. Ferramentas para o traballo colaborativo en rede.
2. Análise, selección e avaliación de materiais e recursos educativos en formato dixital
3. Planificación e deseño de materiais e recursos educativos en formato dixital
4. Ferramentas para a titoría, xestión e organización do centro e aula.
5. Periódico escolar dixital
6. TV e radio dixital escolar
7. Dispositivos móbiles na aula (tablets, smartphone, iPod...) e BYOD
8. Protección de datos e seguridade da infancia en Internet
9. Pizarra dixital interactiva (PDI).
10. Libros electrónicos
11. Outro previamente negociado coa profesora
O produto final será un E-PORTFOLIO en formato blog que se elaborará ao longo do cuadrimestre e que deberá conter, entre outros, a colección ou
recompilación en formato dixital de cada unha das tarefas e reflexións que cada alumno irá ensamblado, mantendo e coidando.
O resultado final da parte práctica será defendido oralmente ao final do cuadrimestre. Dita sesión incluirá a defensa dunha parte do proyecto en
inglés ou portugués e unha sesión póster.
|