Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Teoría e historia da educación
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar, comprender e avaliar a a educación como feito e como acción-intervención desde os marcos teóricos que nos proporcionan distintas teorías contemporáneas da educación
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
B13
B20
Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionamentos socias, políticos e normativos
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
B1
B3
B13
Desenvolver un coñecemento reflexivo e crítico da educación que permita comprender a complexidade do proceso educativo
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
B2
B3
Valorar a acción educativa do mestre na educación primaria como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xenerar pedagóxicamente a súa intervención
saber
saber facer
A8
B7
B8
B19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000