Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Francés
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do entorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa.
saber facer
A1
A4
A6
B12
B13
B14
2. Mantener unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas.
Saber estar / ser
A4
A7
A8
B1
B2
B15
B21
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sostenible.
saber
saber facer
A9
B9
B14
B22
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribua ás asprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural.
saber
saber facer
A11
B5
B15
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a educación dos xóvenes.
saber
A1
B17
B19
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por escrito.
saber
saber facer
A1
A3
B3
B4
B17
B19
7. Desenvolver e avaliiar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover a competencia creativa nos estudantes.
saber
saber facer
A2
A10
B1
B2
B8
B9
B17
B20
B21
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua estranxeira, tanto para alumnos de infantil como para estudantes en formación. Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de aprendizaxe a lingua estranxeira.
saber
saber facer
A2
A3
A8
B3
B4
B17
B19
9. Desenvolver unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Clegar a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que permite promover a igualdade de xénero, a equidade e o respeto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadana.
saber
saber facer
A4
A8
B1
B3
B14
10. Promover o respeto caria o diferente cara as creencias e actitudes dos demáis, faciendo uso dla literatura infantil de diversas culturas para ensanchar horizontes, cognitivos e afectivos, hacia contextos cada vez máis multiculturais e plurilingües.
saber facer
Saber estar / ser
A3
A5
B11
B12
B14
B19
11. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de radio ou televisión relacionados co ámbito dla literatura infantil.
saber
A11
B1
B3
B4
12. Comprender a descripción de acontecementos, sentimentos e desexos expresados en obras de literatura infantil.
saber
Saber estar / ser
A1
B1
B6
B11
13. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas culturas e momentos históricos.
saber
A3
B3
B4
B12
14. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas de eles.
saber facer
Saber estar / ser
A3
A10
B1
B3
B4
B6
B19
15. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as suas impresións acerca de obras de literatura infantil.
saber
saber facer
A3
B1
B3
B4
B6
B15
16. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes aos seus distintos subxéneros.
saber
saber facer
A8
A10
B3
B4
B15
B17
B20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000