Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro II: Francés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender discursos e conferencias extensos, e ata seguir liñas argumentais complexas sempre que o tema sexa relativamente coñecido. Comprender case todas as noticias da televisión e os programas sobre temas actuais. Comprender a maioría das películas nas que se fala nun nivel de lingua estándar. A1
A2
A3
B11
C44
C49
D4
D11
D13
D16
D20
Ser capaz de ler artigos e informes relativos a problemas contemporáneos nos que os autores adoptan posturas ou puntos de vista concretos. Comprender a prosa literaria contemporánea. A5
B11
C44
C46
C52
D1
D4
D6
D7
D11
D13
D14
D16
D18
D20
Poder participar nunha conversación con certa fluidez e espontaneidade, e tomar parte activa en debates desenvolvidos en situacións cotiás sobre temas relacionados co ámbito persoal, profesional ou educativo, explicando e defendendo os seus puntos de vista Comprender e reaccionar adecuadamente e facer uso do idioma tal e como se utiliza nas transaccións habituais do aula e docentes. A2
A3
A4
B2
B4
B5
C44
C49
C52
D4
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D16
D17
D18
D19
D20
Presentar descricións claras e detalladas dunha ampla serie de temas relacionados coa súa especialidade. Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en francés, con fluidez e seguridade, os temas de interese para alumnos de educación infantil e primaria que figuran nas recomendacións para o deseño das programacións de lingua estranxeira nestes niveis. A2
A3
B4
B6
B7
C44
C46
C48
C49
C52
D1
D2
D4
D11
D12
D13
D18
D20
Ser capaz de escribir textos claros e detallados sobre temas relacionados cos seus intereses. Escribir redaccións ou informes transmitindo información ou propondo motivos que apoien ou refuten un punto de vista concreto, relacionados co ámbito persoal, profesional e educativo. Escribir cartas que destacan a importancia que lle dan a determinados feitos ou experiencias. A2
A3
A4
B2
C44
C46
C52
D1
D2
D4
D6
D7
D8
D11
D12
D14
D18
D20
Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. A5
B1
B2
B5
B12
D2
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D16
D17
D18
D20
D21
Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística A5
D2
D4
D5
D6
D11
D14
D15
D16
D17
D18
D20
D21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000