Código |
Descrición |
CB1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
CB2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
CB5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
CG1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil |
CG2 |
Promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva |
CG3 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos |
CG4 |
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela e abordar a resolución pacífica de conflitos. Saber observar sistematicamente contextos de aprendizaxe e convivencia e saber reflexionar sobre eles |
CG5 |
Reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia |
CG7 |
Coñecer as implicacións educativas das tecnoloxías da información e a comunicación e, en particular, da televisión na primeira infancia. |
CG11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes |
CG12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
CE13 |
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuales e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sostenible. |
CE24 |
Dominar as técnicas de observación e rexistro. |
CE29 |
Valorar a importancia do traballo en equipo |
CE34 |
Coñecer estratexias didácticas para desenvolver representacións numéricas e nocións espaciais, geométricas e de desenvolvemento lóxico. |
CE36 |
Coñecer a metodoloxía científica e promover o pensamento científico e a experimentación. |
CE37 |
Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as crenzas e os movementos sociais e políticos ao longo da historia. |
CE39 |
Elaborar propostas didácticas en relación coa interacción ciencia, técnica, sociedade e desenvolvemento sostenible. |
CE40 |
Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados |
CE41 |
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. |
CE44 |
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita. |
CT1 |
Capacidade de análise e síntese |
CT2 |
Capacidade de organización e planificación |
CT3 |
Comunicación oral e escrita |
CT5 |
Coñecemento de informática |
CT6 |
Capacidade de xestión da información |
CT7 |
Resolución de problemas |
CT8 |
Toma de decisións |
CT9 |
Traballo en equipo |
CT12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
CT13 |
Razoamento crítico |
CT14 |
Compromiso ético |
CT15 |
Aprendizaxe autónoma |
CT16 |
Adaptación a novas situacións |
CT17 |
Creatividade |
CT19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
CT21 |
Motivación pola calidade |
CT22 |
Sensibilidade por temas ambientais |