Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Matemáticas para mestres: Educación infantil
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer os fundamentos matemáticos dos contidos que configuran a área de Matemáticas do currículo de Educación Infantil: Lóxica e teoría de conxuntos. Os números. O espazo. As magnitudes e a medida
saber
saber facer
A1
A2
A11
B1
B2
B7
B13
2. Comprender a súa singularidade epistemolóxica e a súa especifidade didáctica
saber
saber facer
A1
A2
B1
B2
B3
B13
3. Comprender as matemáticas como un coñecemento sociocultural desenvolvido ao longo da Historia
saber
saber facer
A1
A11
B1
B3
B13
4. Capacidade para organizar e planificar
saber
saber facer
A2
A11
B1
B2
B3
B9
5. Resolución de problemas
saber
saber facer
A2
A3
B1
B3
B7
6. Toma de decisións
saber
saber facer
A2
A11
B2
B3
B8
7. Habilidade para expresar críticas razoadas
saber
saber facer
A2
A3
A11
B1
B3
B7
8. Capacidade de xestión da información
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B3
B13
9. Capacidade para traballar en equipo
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
B2
B9
B13
10. Habilidades de investigación
saber
saber facer
A2
A11
B1
B7
B8
11. Coñecer estratexias metodolóxicas que axuden a desenvolver nocións espaciais, xeométricas e do pensamento lóxico
saber
saber facer
A1
A2
B1
B2
B6
B7
12. Crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares destinados a esta etapa educativa
saber
saber facer
A1
A2
A11
B1
B2
B8
B9
13. Planear actividades de aprendizaxe utilizando o xogo como principal recurso didáctico
saber
saber facer
A1
A2
A3
A11
B2
B3
14. Ser capaz de adaptarse a novas propostas curriculares en matemáticas
saber
saber facer
A1
A3
A11
B2
B13
15. Ser capaz de asumir a necesidade de desenvolvemento profesional continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica
saber
saber facer
A1
A2
A3
B2
B3
B9
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000