Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2014_15
Materia Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta Código O05G110V01402
Titulacion
Grao en Educación Infantil
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
6 FB 2 2c
Lingua impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía evolutiva e comunicación
Coordinador/a
Sepúlveda Gradín, Juan Vicente
Correo-e sepulveda@edu.xunta.es
Profesorado
Iglesias Sarmiento, Valentín
Sepúlveda Gradín, Juan Vicente
Web
Descrición xeral Esta materia ten a finalidade de familiarizar ao profesor de Maxisterio con aquelas anomalías e trastornos da conducta que poidan aparecer na época escolar impedindo un normal desenrolo físico, psiquico, e intelectual, polo que, o mestre ha de adequerir os coñecementos pertinentes para minimizar os efectos negativos de estas anomalías.
Identificar os distintos tipos de trastornos da infancia, a súas causas e as formas de intervención.
Ha de mostrar ao mestre os conceptos e fundamentos teóricos básicos das características diferenciais da psicología infantil e os aspectos metodolóxicos específicos para o coñecemento e intervención nas conductas problemáticas da infancia que poidan interferir de xeito significativo no desenrolo perosoal, social, escolar e familiar do neno nas súas deficientes manifestaciones (déficit de inteligencia, déficit de atención, hiperactividade, conducta disocial, ansiedade, trastornos afectivos, do sono, da eliminación…)
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000